Asim93

Members
  • Публикации

    14
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

16 Good

О Asim93

  • Звание
    Новичок
  1. AmericaWater

    2 resmi zemaneti var . servis
  2. AmericaWater

    Xeyr .normal. Moykanin altina rahatliqla yerlewir. Qurasdirilma 30 deq .her bir aile ucun vacibdir. Esasda evde uwaqlar varsa
  3. Bas uste. Narahtciliqa gore uzr istirem
  4. AmericaWater

    Amerika istehsali 6 filtirli. 2 il zemanet+ qurasdirilma.Elaqe: 055-391-78-81(wp)www.waterboss.comP.s ( şəhid ailələrinə.məcburi köçkün ailərə ödənişlərdə güzəşt olunur
  5. AmericaWater

    Ilk 3filtr deyiwilir. 6-9ay muddetinde 60 azn
  6. AmericaWater

    Xeyr olmur. Bir basa moykaya metbexde qosulur gundelik 120 litr temiz su verir
  7. AmericaWater

    FFiltirlern ilk 3ü 6-9 aydan bir deyiwilir .3 ededin qiyməti 60 azn
  8. EHTİYACIMIZ OLAN MOTİVASİYA Home NLP Validə Abbasova-psixoloq EHTİYACIMIZ OLAN MOTİVASİYA İnsan əslində müvəffəqiyyətə çatmaq üçün nə etməsi lazım olduğunu bilir. Bir çox şagird çalışmaq lazım olduğunu bildiyi halda “çalışa bilmirəm” deyər. Bəhanələr yaradır. Çalışma mühiti ilə əlaqədar, müəllimlərlə, yoldaşlarıyla, ailəsi ilə əlaqədar … Bu bəhanə tükənmir. Lakin bu bəhanəni bilmək üçün xərclənən zaman, enerji məqsədə çatılması yolunda göstərilsə daha yaxşı olar ki, bəhanəni sığınmaqdan imtina! 1) İçində olduğunuz vəziyyətdə ən yaxşısını etmənin yollarını arayın. O zaman işə başlayacaq gücü özünüzdə tapa bilərsiniz. 2) GÖZƏL SÖZLƏR tapın. Oxuduqlarınızdan, eşitdiklərinizdən, dinlədikləriniz- dən sizə təsir göstərəcək və işə yönəldəcək xüsusiyyətdə olan gözəl sözlər tapın. Onları iş otağınıza ya da gözünüzün görə biləcəyi yerlərə asın. Darıxanda, istəksizlik hiss etdikdə bu sözləri oxuyun. Bu sözlər sizi motivasiya edəcək, iş istəyinizi artıracaq. 3) İnan! Dinimiz hərəkətlərimizdən yaranar. İnanc insan davranışına təsir edən ən əhəmiyyətli motivasiya edici gücdür. Bacaracağınıza və hədəfə çata biləcəyinizə inanın. Əgər özünüzə inansanız özünüz haqqındakı tutumunuz müsbət olar və bu da hədəflərə çatma gücünü özünüzdə tapmağı təmin edər. İndi soruşa bilərsiniz anidən necə inana bilərəm ki?; tamamilə haqlısınız. Özünüzə inanmanız üçün əvvəl özünüzə güvənməniz lazımdır. Özgüvəni olan insanlar çətinliklərlə mübarizə edər, problemlərə həll yolu tapar, özlərinə inanarlar. Nə olsa da işin arxasını əsla buraxmayacaq cəsarəti özlərində taparlar. Həmçinin bunu əlavə etməkdə fayda var. Güvən əskikliyi yaralı heç bir şey yaratmayan mənfi düşüncənin məhsuludur. Zehin məşğul olacaq bir şey tapa bilmədikdə özüylə məşğul olmağa başlayır. Və ümumiyyətlə bunu mənfi şəkildə edir. Öz enerjimizin fərqində olmadan özgüvənimizin düşməsinə səbəb olur. Sevdiyiniz şeyləri etmək üçün iş planınızda özünüzə zaman ayırın. Sizi məmnun edəcək şeylər tapın. Kinoya, teatra, matça gedin. Hər şeydə bir gözəllik axtarın. Ətrafınızda müsbət düşünən dostlarınız olsun. 5) MARAQLANIN. Brown; Allah məni maraq əhənglənməsindən qorusun deyirr. Çünki böyük şeylər qədər kiçik şeylər haqqında bir şeylər öyrənmək arzusu oyadan o maraq canlıları hərəkətə keçirən itələyici gücdür. Bu gücdən faydalanmaq üçün çalışacağınız dərslərlə maraqlanın. Maraq işə başlaya bilməməyin dərmanıdır. Çalışacağınız dərslərin maraq duyguğunuz marağınızı çəkəcək yerlərini araşdırın. Nə olmaq istədiyinizi ümumiyyətlə dəqiq bir ifadəylə yazın. Və görə biləcəyiniz yerlərə asın. Bu hədəflərinizi xəyal edin. Uğura, hədəfə çatmış halınızı düşünün. “mən bu universiteti bitirəcəyəm” kimi deyil də “mən bu universiteti 3 ortalamayla bitirəcəyəm kimi”. Əhvalınızı pozmayın. İstəmədiyiniz bir vəziyyətlə qarşılaşdığınızda əhvalınızı pozmayın. Bunun yerinə yaxşı tərəflərini görməyə çalışın.Hayatınızın öz əllərinizdə olduğunu unutmayın. Gülər üzlü olun. Özünüzü mükafatlandırın. Mükafat, insanı davranışa yönəldən güclü bir xəbərdaredicidir. Lakin burada mükafatın xüsusiyyəti çox əhəmiyyətlidir. Seçiləcək mükafat insanın etməsi lazım olan davranışı nəticələndirənə qədər səbr göstərməsini təmin edəcək xüsusiyyətdə olmalıdır. Mükafatın dəyəri özündən deyil, adamın ona verdiyi əhəmiyyətdən qaynaqlanar. Istəkli və əzmli OLUN. Öyrənməyə istəklə yaxınlaşsanız və bu mövzuda əzmli olsanız, öyrənəcəyiniz dərsi və ya mövzunu böyük bir diqqətlə qavrayarsınız. İstədiyiniz hər nədirsə bütün təcrübənizi hədəfə doğru, nəticə almaq üçün iradə gücü və əzmlə doğru bir şəkildə istifadə etməlisiniz.
  9. Təsirli sözlərdən istifadə edərək reklamı necə daha məhsuldar edə bilərik?On illər ərzində reklamlar daim dəyişib, lakin müxtəlif şüarlardan ibarət olan bəzi sözlər öz aktuallığını qoruyub saxlaya biliblər. Reklamların məhsuldarlığını artırmaq üçün bir neçə güclü və təsirli sözlər təyin edilmişdilər.Əgər siz öz şirkətinizin məhsullarının irəliləməsini və yaxud nəyə görə reklama baxdıqdan sonra müəyyən bir məhsulu almaq qərarına gəldiyinizi istəyirdinizsə, o zaman bu məqaləni diqqətlə oxuyun.Biz sizə bu məqalədə sözlərin müştəriyə təsirinin artması ardıcılıqda təqdim edəcəyik.Beləliklə, siyahının sonunda olan sözlər ən təsirli sözlərdir.1. YeniÇox az adam tamamilə yeni bir məhsuldan imtina edə bilər. Hətta bu söz ən yeni məhsulu təsvir belə etməsə, siz «yeni» sözündən istifadə edərək satışlarınızı yüksəldə bilərsiniz. Biz hər birimiz ən son model telefon (IPhone silsiləsini xatırlayın), yeni avtomobil, yeni paltar, yeni ayaqqabılar, yeni ətirlər, yeni reseptlər istəyirik. Üstəlik, “yeni” olan hər şeyə görə artıq pul verməyə də hazırıq.2. QənaətKim alış- veriş edən zaman qənaət etmək itəməz ki? Əslində bizim istəklərimizin 99%-i qənaət etməyə və bir az pul toplağa yönəlib.Dünyada ən varlı insan belə öz pulları ilə sağollaşmaq istəməz.Buna görə əgər siz hardasa qənaət etmək imkanı görsəniz, bundan yararlanmaq istəyəcəksiniz. Lakin məhsulun qiymətini də düzgün şəkildə aşağı salmaq lazımdır.Digər bir fən də vaxtın qənaətinə aid ola bilər. Bizim zamanda bu çox aktualdır, çünki vaxt- puldur.3. TəhlükəsizlikHər birimiz üçün təhlükəsizlik vacibdir. Məsələn, biz nahara yemək alanda. Biz əmin olmaq istəyirik ki, pullarımızı təhlükəsiz məhsullara yatırırıq. Həmçinin hər birimiz üçün uşaqlarımız təhlükəsiz oyuncaqlarla oynadığı da çox vacibdir. Geyim və ayaqqıbılara da bu istəklər şamil olunur.4. Yoxlanılmış və yaxud EtibarlıAdətən müştərilər ilk dəfə gördükləri məhsullardan çəkinirlər. Onlar yəqin ki, ilkin olaraq bu məhsul haqqında qiymətləndirmələri gözləyərək və daha sonra həmin məhsulu almağa risk edəcəklər.Lakin bu halda belə bir fəndən istifadə etmək olar. Məsələn, tədqiqatar aparmaq və alınmış nəticələri hər hanısa məşhur bir şəxsin fikri kimi geniş kütləyə açıqlamaq. Bir neçə şirkətlər bu cür ifadələrdən istifadə edirlər: «10 pişikdən 8-i böyük məmnuniyyətlə bu yeməkdən qidalanırlar. Bu haqqda bizə onların sahibləri danışırlar».5. SevgiBu sözün bir neçə mənası və anlayışları var. Hanısa ayaqqabıya vurulmaq və yaxud ümumiyyətlə alış- veriş prosessinin özünü sevmək olar. İstənilən halda, «sevgi» güclü bir hissdir, buna görə bu sözlə ehtiyyatla davranmaq lazımdır.6. «Özünüz üçün kəşf edin»Siz nə vaxtsa bu ifadəni reklam başlıqlarında görmüsünüz? Bəlkə də, hə, bəlkə də yox. Lakin şirkətlər reklamlarda həqiqətən də bu ifadədən istifadə edirlər. Siz sanki bir insanı sonda onu sürpriz gözləyən maraqlı bir işə sövq edirsiniz. Bu hədiyyə qablaşdırmasına bənzəyir.7. ZəmanətBu söz «təhlükəsizlik» sözünün sinonimidir. Hər hansısa məişət məsələlərində zəmanətli əşyaların olmasını təsəvvür etsəniz, siz bu sözün əhəmiyyəti başa düşəcəksiniz.Reklamlarda «zəmanət» sözü material, rəsmi təsdiqləmə kimi səslənir. Məsələn, məhsulu bəyənmədiyini zzhalda onu qaytara bilmək imkanınız. Həmçinin bu fənnə sizin məhsulu bəyənmədiyiniz halda pullarınız qaytarılması da aiddir. Əksər insanlar geri qaytarmaq imkanlardan istifadə etmirlər belə. Çünki onlar uzun sürən və çətin olan bu prosessdən qaçırlar.8. SağlamlıqTəbii ki, bu sözdən adətən qida məhsullarının reklamında istifadə edirlər. Əgər siz öz məhsulunuzu və ya xidmətlərinizi təsvir etmək üçün bu sözdən istifadə edə bilərsiniz. Lakin bu sözlə ehtiyyatla davranmaq lazımdır. Məsələn, “KFC” müştəriləri onların satdıqları toyuqların tamamilə faydalı olduqlarına inandırmaq istəyəndə heş kəs onlara inanmamışdı.9. NəticələrBu söz ən təsirli sözlərdən biridir, çünki hər kəs nəticələri uğurla əlaqələndirir.Siz hər hansısa bir nəticəyə zəmanət veridyinizdə, məhsulunuzun uğurla satılmasının göstəriciləri artır.10. SizBu söz hər zaman ən təsirli söz olub və elə qalmağa davam da edəcək. Siz müştərilərə şəxsən müaciət etdik də oların diqqətini öz məhsulnuza cəlb edirsiniz. Məsələn, «Gəlin siizdən danışaq»» və yaxud «Sİz o qədər yaxşı bilirsiniz ki, Sizinlə vaxt keçirmək çox maraqlıdır…». Razılaşın ki, bizim bizə diqqət göstərilməsindən xoşumuz gəlir.banker.az
  10. Marketing Communication” və ya Azərbaycan dilində Marketinq Əlaqələri dediyimiz anlayış öz içərisində əsasən beş vasitəni birləşdirir. Bu beş vasitə, Reklam, Satış Kampaniyaları, PR, Fərdi Satış və Birbaşa Marketinq olaraq adlandırılır. Bəs bunlara niyə “vasitə” deyirik? Çünki, yuxarıda adlarını saydığımız bütün anlayışlar məhsulla, marka ilə, firma ilə və s. istehlakçı və ya müştəri arasında əlaqələrin qurulması üçün vasitədir. Reklam müştəriyə çatdırılmaq istənilən fikrin vizual, səsli və ya yazılı media vasitəsilə istehlakçılara çatdırılmasıdır. Satış kampaniyaları, müştərinin diqqətini çəkmək, onunla firma və ya marka arasında bir əlaqə qurmaq üçün lazım olan vasitədir. Fərdi Satış, firma təmsilçisinin tək-tək müştərilərlə görüşərək onlara firmanı və ya markanı tanıtması, ona mal satmağa çalışması və s. prosesidir. Yəni, bu da vasitədir. Yuxarıda adları sayılanlar klassik marketinq nəzəriyyəsinin əsaslarını təşkil edirdi və demək olar ki, “Marketing Tools” olaraq istifadə olunan vasitələr idi. Ancaq, müasir dövrdə bu siyahı Word of Mouth Marketing, Guerilla Marketing, Mobile Marketing və s. ilə uzanıb və genişlənib. Bu siyahının uzunluğuna baxmaq üçün İnternetdən istifadə edə bilərsiniz. Reklam müəyyən məbləğ ödənərək hər hansı bir məlumatın, hər hansı bir media vasitəsilə istehlakçılara çatdırılmasıdır. Reklamın məqsədi firmanın müştərilərinə çatdırmaq istədiyi fikri, mesajı və ya məlumatı kodlar vasitəsilə açıq və ya qapalı şəkildə müştərilərə çatdırmaqdır. Ancaq, bu cümləni oxuyan kimi fikirləşməyin ki, “gündə əlli dənə reklam görürük amma heç birinin nə demək istədiyini başa düşmürük”. Başa düşmürük çünki, ya içərisində kodlanmış hər hansı bir fikir yoxdur, ya da kod çətindir biz onu aça bilmirik. Kod nədir?Kod reklam verənin çatdirmaq istədiyi fikri qısa bir şəkildə müştəriyə göndərməsidir. Əslində bu kodların çətinliyi və asanlığı özü də digər bir məqalənin mövzusudur, ancaq yazını çox uzatmamaq üçün hələlik bu mövzuya toxunmuruq. Təəssüf ki, son dövrlərdə Azərbaycanda yayımlanan elə bir reklam yoxdur ki, onu əla reklam nümunəsi olaraq xatırlayaq. Ancaq, bir neçə gün əvvəl efirdə görünən bir “Porsche” reklamı barədə danışmaq istəyirik. Bu reklamda evdən qaçaraq çıxan bir qız göstərilir. Rahatlıqla başa düşülür ki, harasa tələsir. Dar küçədə saxlayan “Porsche”ni görüb yanında dayanır. Əllərini sürtür avtomobilə və yan-yörəsinə diqqətlə baxdıqdan sonra (ətrafda insan olub-olmadığına baxır), ətrafda heç kimin olmadığını görüb köynəyinin yaxasını açır və vücüdunu avtomobilə göstərir. Sonra tez yaxasını bağlayıb yoluna davam edir. Bəli, hər bir reklamda mesaj bu qədər açıq və dəqiq olmalıdır. Bu reklam gözəl və əla reklamdır. Niyə? Gözəl reklamdır çünki, səviyyəsiz seksuallıq istifadə olunmayıb və insanın çox xoşuna gələ biləcək bir kadrdır. Demək olar ki, bu reklama baxan heç kim uzun müddət onu unutmaz. Əla reklamdır çünki, “Porsche”nin müştərilərinə çatdırmaq istədiyi fikir budur; Porsche ilə çox cazibədarsınız və qadınlar sizin qarşınızda dayana bilmir. Reklam kadrlarında bir dənə də olsun söz işlədilmir. Ancaq, fikri başa düşməyən bir dənə də olsun müştəri yoxdur. Diqqətli olun, “başa düşməyən müştəri” ilə “başa düşməyən insan” arasında çox böyük fərq var. Reklam verən firma bilməlidir ki, bu reklamı kimlər üçün hazırlayır, onun müştəriləri kimlərdir, fikri çatdırmaq istədiyi insanlar kimlərdir, onların təhsilləri hansı səviyyədədir, kodu aça biləcəklərmi və s. Bəlkə də “Porsche”nin reklamındakı kodu Marketinqlə maraqlanmasaydım mən də başa düşməzdim, ancaq əmin olun ki, Amerikadakı (reklam ABŞda yayımlanıb) “Porsche” müştəriləri bunu gözəl başa düşüblər. Prosesi qısa olaraq yazsaq belədir; firma vermək istədiyi fikri kodlayır, media vasitəsilə müştəriyə çatdırır, müştəri reklamı eşidir və ya görür eyni zamanda, onu açır və ya açmır. Reklamın təsirlərindən bəhs etməyəcəyimizə görə, davamını yazmırıq. Çünki reklamlardakı mesajların formatı, qısalığı-uzunluğu, azlığı-çoxluğu özü ayrıca bir məqalədir. Bəs, “yaxşı reklam” və “pis reklam” nədir? Bunu qarışıqlıq olmasın deyə maddələrlə göstəririk. Yaxşı reklam; fikiri qısaca çatdırır fikri açıq çatdırır, kodu açmaq çətin deyil kimə müraciət etdiyi bilinir niyə müraciət elədiyini və məqsədinin nə olduğu bilinir görüntü və ya səs etibarı ilə diqqət çəkir və yadda qalır bezdirici deyil inandırıcıdır Pis reklam; yaxşı reklamda olanların heç biri pis reklamda olmur nə demək istənildiyi başa düşülmür Bunlar qısa və kobud şəkildə yazılsa da, onu deyək ki, bir neçə yüz səhifəlik Reklam Strategiyaları kitabları mövcuddur. Yəni, reklam bizim yazdığımız qədər sadə deyil. Əgər sadə olsaydı, bütün şirkətlərin uğurlu reklamları və reklam strategiyaları olardı. Azərbaycanda isə bir dənə də olsun “yaxşı reklam” nümunəsi yoxdur. Ancaq, inanırıq ki, ən qısa zamanda olacaq. Marketinq və Satışa ümumi baxış “Marketinq və satış arasındakı fərq nədir?” sualına cavab verməzdən əvvəl, cavab verməli olduğumuz iki əsas sual var; Marketinq nədir? Satış nədir? Marketinqin nə olduğu haqqında mən əminəm ki, məndən əvvəl bu jurnalda çox dəyərli Marketoloqlar tərəfindən cavablar verilib. Həmçinin də, satış haqqında bunu demək olar. Ancaq, məsələyə daha sadə yöndən yanaşaraq daha çox ikisi arasında ortaq və fərqli cəhətlərə toxunacağıq. Marketinq bir prosesdir. Müştəri üçün dəyər yaratmaq, onunla əlaqələr qurmaq və qarşılığında da dəyər əldə etmək prosesidir. Bu daha çox müasir marketinq fikrinin sahibi Filip Kotlerə aid bir yanaşma tərzidir. Çox əhəmiyyətli fikirləri olan P. Druckerin fikrincə isə “Marketinqin məqsədi müştərini yaxşı tanımaq və onu öyrənməkdir ki, onun üçün özü-özünü sata bilən məhsul istehsal etsin”. Yəqin ki, buradan Marketinqin nə olduğunu bir az da dəqiqləşdirdik. Yəni, müasir marketinq konsepsiyasında bütün startegiyaların başında müştəri faktoru dayanır. Bunun nəticəsidir ki, artıq əvvəllər “mass marketing” deyilən anlayışın yerini artıq “individual customers” anlayışı alıb. Mass Marketing və ya Azərbaycan dilində kütləvi marketinq anlayışında, istehsal mühüm amil idi. İstehsalçı bir məhsulu istehsal edirdi və bütün marketinq fəaliyyətlərini istehsal etdiyi həmin malın müştərilərə tanıdılması, onların inandırılması və nəticədə də malın alınması istiqamətində yoğunlaşdırırdı. İndividual Customers və ya Azərbaycan dilində Müştəri fərdləri anlayışında isə istehsalçı əvvəlcə müştəri qruplarının ehtiyaclarını müəyyənləşdirir. Onun nə istədiyini tam olaraq öyrənir və ondan sonra məhsulu istehsal edir. Məhz bunun nəticəsidir ki, hazırda marketlərin rəflərində milyon çeşid məhsul görürük. Hətta, daha yaxın bir nümunə verək; Mobil telefonlar. Gözlərinizi yumub bir dəqiqə fikirləşsəniz, ağlınıza yəqin ki, ən az 10-15 fərqli model gələr. İndi isə satış və marketinqin fərqlərinə keçək. Ayırmamışdan əvvəl birləşdirək ki, ayırandan sonra nəyi nədən ayırdığımızın fərqinə vara bilək.Satış marketinqin başının tacıdır. Bunu bu qədər sadə bir şəkildə birləşdirmək olar. “Coca-Colanın əfsanəvi Marketinq Müdüri” olaraq bilinən Sergio Zymanın fikrincə, marketinqin əsas vəzifəsi“mümkün olan ən baha qiymətə, mümkün olan ən çox miqdarda və mümkün olan ən sıx aralıqlarla satmaqdır”. Bəli, bütün növ Marketinq fəaliyyətlərinin tək məqsədi var; pul qazanmaq. Pul qazanmağın da bir yolu var, satmaq. Bəs, Marketinq və Satışı bir-birindən necə ayırmaq olar? Marketinq bir yol tapıb müştərini marketə qədər gətirir, hətta marketin içinə girməsini də o təmin edir. Elə buradaca satışın işi başlayır. Satış malı müştəriyə satır. Müştəri marketdən çıxdıqdan sonra yenə marketinqin işi başlayır. Marketinq öyrənməlidir ki, o müştəri yediyi dondurmadan, satıcının onunla rəftarından, marketin içinin dizaynından və s. razıdır yoxsa yox? Bir cümlə ilə, başqa çox mühüm bir fərqə toxunmaq istəyirəm. Marketinqlə məşğul olan Marketoloqlarla, Satışla məşğul olan Satış Menecerləri (satış müdürləri və kordinatorları nəzərdə tutulur) arasındakı ən böyük fərq ondadır ki, Marketoloqlar müştərini məmnun edərək həmişə satmağı, Satışçılar isə ən qısa zamanda necə və nə yolla olur-olsun satmağı fikirləşirlər. Ən əsas fərqlərdən biri də budur. Çox dəyərli oxucularımız arasında satışla birbaşa əlaqəli olanlar bəlkə də bununla razılaşmayacaq, ancaq onu da deməliyik ki, bunun belə olması da təbiidir, çünki firma rəhbəri ondan ancaq satış tələb edir. Unutmayın, Marketinq bir şirkət üçün o qədər mühümdir ki, onu bir marketinq şöbəsininöhdəsinə buraxmaq olmaz. Əmin olun ki, bu fikirlə razılaşmayan marketoloq yoxdur. Mənbə Marketinq jurnalı
  11. “Marketinq” termini ingilis dilində “market” sözündən götürülüb “bazar” mənası verir. Bu buraxılan məhsulun satışı üçün əlverişli şərait yaratmaq, onun keyfiyətini, çeşidini və istehsal həcmini istehlakçıların tələbatına uyğunlaşdırmaq məqsədi ilə bazar şəraitinin təhlili və proqnozlaşdırılmasıdır. Istehsalın istehsalı və mürəkkəbləşdirilməsi, yeni məhsul növünün yaradılması, texnika və texnologiyanın modelləşdiriləsi, dizaynın yaxşılaşdırılması istehsalçını məcbur edir ki, o əvvəlcədən insanların və sahibkarların tələblərini dəqiq öyrənməlidir. Bu onun üçün zəruridir ki, müəsisə məhsul (xidmət) istehsal etmək məqsədilə xeyli miqdarda maliyyə, əmək və material resurslarını hədər yerə sərf etməsin. Marketinq XX əsrin əvvələrində ABŞ-da meydana gəlmişdir. Filipp Kolterin verdiyi tərifə görə: Marketinq-ehtiyacların və tələbatların mübadilə vasitəsilə öyrəsilməsinə yönəldilmiş insan fəaliyyəti növüdür. Satış marketin aysberqinin yalnız üst hissəsidir, suyun altında qalan hissə isə marketoloqların biz görmədiyimiz zəhməti və səyləridir. “Əgər bazar xadimi-Filipp Kotler demişkən-marketinq istehlakçı ehtiyaclarının aşkar olunması, münasib əmtəələrin hazırlanması və onlara müvafiq qiymətlərin qoyulması, onların bölüşdürülməsi sisteminin təşkili və səmərəli stimulaşdırılması kimi bölmələri üzərində yaxşı çalışmışsa, belə mallar əlbət ki, asanləqla satılacaq”. Marketinq haqqda idarəetmə problemləri üzrə aparıcı nəzəriyyəçilərdən biri olan Piter Druker deyir-“Marketinqin məqsədi satış üzrə qüvvə sərfini lüzumsuz etməkdir. Onun məqsədi müştərini elə dərk etmək və başa düşməkdir ki, əmtəə və ya xidmət sonuncuya tamamilə münasib olsun və özləri – özlərini satsınlar”. Lakin bu heçdə o demək deyol ki, satış üzrə səylər və onun stimullaşdırılması öz əhəmiyyətini itirir. Söhbət ilk növbədə bundan gedir ki, onlar daha geniş “marketinq kompleksinin” bir hissəsinə, yəni bazara yüksək dərəcədə təsir göstərmək üçün bir-biri ilə uzlaşdırılması zəruri olan marketinq vasitələrinin məcmusuna çevrilirlər. Marketinq adətən satıcıların nəsibi hesab edilsədə, onunla alıcılar da məşğul olurlar. Həta evdar qadınlar dəyərini ödəməyə hazır olduğları münasıb qiymətli malları axtararkən özlərinin şəxsi “marketinqini” həyata keçirirlər. Satıcı bazarı-elə bazardır ki, burada satıcılar üstün hakimiyyətə malikdirlər. Alıcı bazarı-elə bazardır ki, orada alıcıların daha çıx hakimiyyəti hakimiyyəti var marketoloq ? Добавить рекламное объявление - 2
  12. Amerika istehsali 6 filtirli. 2 il zemanet+ qurasdirilma Elaqe: 055-391-78-81(wp) www.waterboss.com P.s ( şəhid ailələrinə.məcburi köçkün ailərə ödənişlərdə güzəşt olunur)
  13. AmericaWater

    Amerika istehsali 6 filtirli. 2 il zemanet+ qurasdirilma. Elaqe: 055-391-78-81(wp) www.waterboss.com P.s ( şəhid ailələrinə.məcburi köçkün ailərə ödənişlərdə güzəşt olunur)