Перейти к содержимому

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.10.2017 in all areas

  1. 2 points
    Ищу работника -OPERATOR İş barədə məlumat - Daxil olan sifarişləri qəbul edib, icra etmək - Daxil olan bütün sifarişləri kompyuterdə qeyd etmək - İş saatları: 20:00- 05:00 - İstirahət günü həftədə bir dəfə (yalnız həftə içi) - Əmək haqqı 340 azn Namizədə tələblər - Yalnız xanım namizədlər - Məsuliyyətli və kollektivə uyğun olmalı - Səbirli, təmizkar və təmkinli olmalı - Cəld və bacarıqlı olmalı - Müştərilər ilə incə və səlis danışmalı - Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili səlis (İngilis dili arzuolunandır) - Kompyuter proqramlarından istifadə bacarığı Yalnız şəkilli CV-lər qəbul olunur. Telefon (055) 409-79-01 E-mail valetparking.azz@gmail.com
  2. 1 point
    Nəzarət kameraları - Mağaza və ya ticarət mərkəzində (ev, idarə, ofis və s.). Mağaza və ya ticarət mərkəzində quraşdırılmış təhlükəsizlik kameralarının köməyi ilə oğurluğun qarşısını ala bilərsiniz. Habelə, bu təhlükəsizlik kameralarının vasitəsi ilə Siz işçi personalının işinə nəzarət etmələ yanaşı, kompleks şəkildə həm obyektin, həm də orada olan insanların təhlükəsizliyini təmin etmiş olarsıznınz. Müasir təhlükəsizlik kameraları ilə Siz kassadakı əməliyyatları aydın çəkildə görə biləcək, məhsulun geri qaytarılmasını, qiymətlərin dəyişdirilməsini və s. izləyəcəksiniz. Bununla da Siz, vaxtında tədbir görüb xoşagəlməz hadisənin qarşısını ala biləcəksiniz. Həmçinin, işçinin işgörmə qabiliyyəti və ya müştəri ilə münasibətinin şahidi olacaqsiniz. Bu bilavasitə Sizin biznesinizin inkişafına təkan olacaq. Bütün növ təhlükəsizlik və nəzarət sistemlərinin satışi və quraşdırılması. Bütün məhsullarımıza 1 il zəmanət veririk. Zəmanət müddəti ərzində texniki servisimiz pulsuzdur. Azerbaycanin istenilen bolgesinde xidmet gosteririk. Mob: (055) 245 89 79 Email: alpha.tehlukesizlik@mail.ru
  3. 1 point
    ID plastik kartlar. Id kart uzerinde cap isi. Yaxaliq ucun plastic kartlar. Alpha sirketinde ID plastik kartlar elde ede bilersiniz. Mob: (055) 245 89 79 alpha.tehlukesizlik@mail.ru
  4. 1 point
    Avtolüks Azərbaycan MMC üçün Marketing Mütəxəssisi tələb olunur. İş qrafiki: 09:00-18:00/bazar ertəsi-cümə Namizədə olan tələblər: 1. 3 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi ; 2. Ali təhsil; 3. Rus-dili biliyi ; 4. İngilis-dili biliyi; 5. Yaş həddi 22-28 ; Vəzifə öhdəlikləri: 1. Bütün marketinq, reklam və stimullaşdırma heyətininin və tədbirlərinin idarə olunması və əlaqələndirilməsinin həyata keçirilməsi 2. Mövcud və gələcək məhsullara qarşı bazar tələblərinin müəyyənləşdirilməsi 3. Alıcıların tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analizinin hazırlanması 4. Yeni və mövcud məhsullar üzrə marketinq planlarının və layihələrinin işlənilməsi və həyata keçirilməsi 5. Marketinq büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi və idarə edilməsi 6. Razılaşdırılmış büdcə çərçivəsində marketinq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi 7. Kütləvi informasiya və reklam vasitələri ilə əlaqələrin yaradılması 8. Müştəri bazası, mövcud məhsul və xidmətlərin analiz prosesinin təşkilinə nəzarət edilməsi 9. Reklamların sifarişinə, hazırlanmasına nəzarət edilməsi 10. Məhsul və xidmətlərin inkişafına nəzarət edilməsi 11. Müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasına dair layihələrin həyata keçirilməsi 12. Məhsul və xidmətlərin reklam və inkişafı işinin təşkil edilməsi 13. Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsinin təşkil edilməsi Email : Hr@autolux-az.com Tələblərə uyğun olmayan və "Subject" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq.
  5. 1 point
    ★Xadime★ 055 988 89 33 Sirniyyat evine xadime isine bos vakansiya. Namizedden telebler: *Cins:qadin *Yas heddi: 30-50 Is haqqinda melumat: *Is saati: 09:00-19:00 *Istirahet: bazar gunu *Nahar sirket terefinden verilir *Emek haqqi: 300 AZN Is haqqinda melumat almaq ucun bizimle elaqe saxlayin: +994559888933 +994124804859 Aylin x.
  6. 1 point
    Laboratoriya müdiri Vakansiya barədə məlumat: Laboratoriya müdiri/Baş kimyaçı mühəndis vəzifəsi İş yeri: Gəncə Əsas vəzifə və öhdəliklər: Mədən Laboratoriyasında işlərin düzgün təşkili və idarə edilməsi; Laboratoriya işcilərinin işinə nəzarət etmək; Hesabatların hazırlanması; Laboratoriya avadanlıqları, cihaz və qurğularının təmiz və saz saxlanılmasına nəzarət etmək; Mədən və hasilat sahəsində olan bütün nümunələrin analizlərinin aparılması, işlərə nəzarət, digər bölmələrlə işlərin koordinasiyası, təchizat üçün sifarişlərin hazırlanması, Laboratoriya işinin planlaşdırılması. Tələb olunan bilik, bacarıq, iş təcrübəsi və səriştələr: Müvafiq sahədə ali təhsil; 5 ildən az olmayaraq oxşar sahədə iş təcrübəsi; Microsoft Office və sahəsi üzrə proqramlarda işləmək bacarığı; Xarici dil biliyi: İngilis və Rus dilləri; İstehsal sahəsinin keyfiyyət menecmenti sistemində İSO standart tələblərini bilməli; Liderlik və idarəçilik qabiliyyət; Mədən (Fire assay, AAS, İCP və.s) laboratoriya sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir; Vəzifə borcunu vaxtında və dəqiq yerinə yetirməli, təşəbbüskar olmalı, ixtisasını daim təkmilləşdirməlidir; Regionda işləmək, ehtiyac olarsa yaşamaq. Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “Laboratoriya müdiri/Baş kimyaçı mühəndis” qeyd etməklə (əks halda belə müraciətlərə baxılmayacaq) hr@azergold.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət edən namizədlərdən yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
  7. 1 point
    İş barədə məlumat - Video portala günün vacib videolarını yükləyir - Kontenti və sosial şəbəkə hesablarını idarə edir - Kiçik həcmli mətnlər hazırlayır - Video portalın fəaliyyəti ilə əlaqədar olaraq təkliflər verir. - Peşəkar start up-da inkişaf, mütəmadi treninqlər - Maraqlı şəxslərlə ünsiyyət və iş imkanı - İş qrafiki: 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək Namizədə tələblər - Azərbaycan və rus dillərindən sərbəst istifadə bacarığı - Video kontentlə iş sahəsində təcrübə - Trendlər, sosial şəbəkələr, video portal və bloqlarla bağlı məlumatlılıq - MS Office proqramlarında sərbəst işləmə - Stressə davalılıq, təşəbbüskarlıq və kreativlik - Müasir texnologiyalara bələd olmaq Telefon (055) 324-33-21 (012) 434-34-50 E-mail info@bax.tv
  8. 1 point
    İş barədə məlumat - Ayıq sürücülərin şəhərdən toplanması və müəyyən olunmuş trayektoriya üzrə daşınması - İş saatları 20:00 - 05:00 - 6 günlük iş rejimi; həftədə bir dəfə istirahət - Xidmət haqqı 400 AZN + hər 100 km sərf olunmuş yanacaq pulu Namizədə tələblər - Şəxsi maşını olmalı (dizellə işləyən) - Şəhəri yaxşı tanımalı - Kollektivdə işləməyi bacarmalı - İşində dəqiq Vakant yer üzrə CV təqdim etmək istəyən şəxslərə, mövzuda "Sürücü" qeyd edərək az.ayiqsurucu@gmail.comelektron ünvana şəkilli CV göndərmələri xahiş olunur. Telefon (055) 409-79-01 E-mail az.ayiqsurucu@gmail.com
  9. 1 point
    Tələb olunur - OFİS MENECERİ İş barədə məlumat - Daxil olan zənglərə cavab vermək - Müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək - Tədris mərkəzi barədə muraciət edənləri məlumatlandırmaq Namizədə tələblər -Xanım namizədlər - Rus dili əla,ingilis dili bilmək arzuolunandır - Ofis proqramları biliyi - Gülərüz - Ünsiyyətcil - Punktual Telefon (055) 712-36-10 (012) 594-11-18 (070) 230-20-99 E-mail cv2@aselgroup.az
  10. 1 point
    Ищу работника -МЕНЕДЖЕР В ОТДЕЛ КАЧЕСТВА İş barədə məlumat - Контролировать работу операторов отдела продаж - Работа над возражениями клиентов - З/п: 300-400 azn в зависимости от кандидата - График: понедельник-суббота с 09:00 до 18:00 - Оформление по трудовому договору Namizədə tələblər - Владение русским и азербайджанским языками в совершенстве - Знание PC выше среднего - Умение работать в команде - Пунктуальность и ответственность СV отправлять на email: hr@sashera-med-aze.info , без CV заявки не рассматриваются. Telefon (070) 680-16-41 E-mail hr@sashera-med-aze.info
  11. 1 point
    Genaral Manager Location: Zira We are looking for an experienced General Manager to lead agricultural business. This is an exciting opportunity for a driven, passionate and strategic leader with demonstrated ability to start up from scratch including everything from business planning, land acquisition, licensing, team building, developing the supply chain, brand management & design, financial and legal operations. The right fit would then build and continue to grow the business forward. The ideal candidate will be someone who really understands how to deliver income and growth with direct experience in and expert knowledge of the agri-industry. Job Description: ∙ Consolidation & strategic management of Group agricultural & FMCG sector ∙ Implementation of management standards and leading investment project in agricultural & FMCG sector with profit achievement; ∙ Management of budgeting process & its control, Implementation of processes & policies in agrisector ∙ Development , and management of subsidiary companies. Skills ∙ Must have operated ( 10+ years) at a GM/ CEO level with accountability and oversight of all areas of business administration of an agri & FMCG business ∙ Will have a strong and detailed practical knowledge of agriculture & FMCG sector ∙ Strong business expertise in business planning, financial management and intangible assets. ∙ The ideal candidate would have a strong strategic macro level mindsetand with Economics academic profile ∙ Minimum BS/BA and MBA degree with strong experience and a track record in senior program management ∙ Excellent people management and communication skills with demonstrated track record of strong leadership and coaching expertise Interested Candidates please send your CV to recruitment@ires.az indicating the position in the subject line of your message. Otherwise your candidacy will not be considered.
  12. 1 point
    Tələblər: Ali təhsilli Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dilləri Komputer bilikləri:MS office. Təcrübə: 3-5 il. Digər tələblər: AR əmək məcələsini bilməli Səlis danışıq qabiliyyəti. Kollektivlə işləmə bacarığı. Dəqiqlik, səbirlilik. Vəzifələr: • İşçilərin şəxsi işlərinin hazırlanması; • Kadr hesabatlarının tələb olunan saviyyədə hazırlanması; • Yeni vakansiya üzrə işçi axtarışını həyata keçirilməsi; • Yeni işçinin işə qəbul sənədlərinin toplanması və işçi ilə əmək müqaviləsinin bağlanması; • İşçi əmrlərinin verilməsi, arxivlənməsi, ştat cədvəlinin hazırlanması; • Məzuniyyət və ezamiyyətlərin uçotunun aparılması; • Motivasiya, mükafatlandırma layihələrinin hazırlanması; • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və məsuliyyətlə yerinə yetirilməsi • Sənədləşmə prosesi haqqında Departament Direktoruna müvafiq hesabatlar vermək; • Əmək müqavilələrinin elektron qaydada daxil edilməsi; • İşə qəbul, məzuniyyətlər, işdən azad edilməsi və digər proseslərin rəsmiləşdirilməsi ilə bağli məsləhətlər vermək • Eyni anda bir neçə iş görmək və təzyiq altında işləmək bacarığı; Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini 10 oktyabr 2017-ci il tarixinədək info@improtex-industries.az e-mail ünvanına təqdim etsinlər. E-məktubunuzun mövzu hissəsində ‘HR Specialist’ göstərin. Əks təqdirdə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
  13. 1 point
    Əsası 2002-ci ildə qoyulmuş “Avromed Company” QSC dünyanın aparıcı beynəlxalq şirkətlərinin istehsal etdiyi əczaçılıq məhsullarının Azərbaycandakı ən böyük distribyütorlarından biridir. Şirkət Marketinq üzrə şöbə Müdiri vəzifəsinə təcrübəli işçiləri dəvət edir. Marketinq şöbəsinin Müdiri: - Marketinq fəaliyyətinin bütün istiqamətləri üzrə şirkətin strateji və təfərrüatlı marketinq planının hazırlayır; - Marketinq fəaliyyətini həyata keçirmək üçün büdcəni hazırlayır və şirkətin rəhbərliyinə təqdim edir; - Marketinq araşdırmaları aparır və əldə olunan məlumatların təhlilli hesabatını hazırlayır; - Belə araşdırmaların aparılması üçün məqsədləri müəyyən edir; - Əczaçılıq bazarının satış perspektivlərini öyrənir və təhlil edir, bazarın və rəqib şirkətlərin fəaliyyətinin monitorinqini həyata keçirir; - Həm istehlakçıya həm də dilerlərə yönəldilmiş marketinq aksiyalarının və kampaniyalarının planını hazırlayır və həyata keçirir; - Tərəfdaşlar arasında marketinq proqramının həyata keçirilməsi üzrə konkurslar təşkil edir; - Tərəfdaşların AvroMedlə əməkdaşlığa cəlb olunması üçün danışıqlar aparır, onlarla müqavilələr imzalayır; - Marketinq şöbəsinin işçilərinin gündəlik fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirir; - Ayrılmış maliyyə vəsaitinin təyinatı üzrə xərclənməsinə nəzarət edir; - Marketinq fəaliyyəti zamanı şirkətin brendinq siyasətinə əməl edir; - Şirkətin marketinq fəaliyyətini genişləndirmək üçün təşəbbüslər irəli sürür, daha perspektivli məhsulların axtarışını həyata keçirir; - Ay ərzində görülmüş işlər barədə yazılı hesabat təqdim edir; - AvroMedi beynəlxalq və yerli tədbirlərdə təmsil edir. Tələblər: - Ali təhsil (tibbi və marketinq üzrə təhsil arzuolunandır) - Marketinq üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi - Rəhbər vəzifədə minimum 3-5 il iş təcrübəsi - Bazar araşdırması və təhlili bacarığı - İşə münasibətdə yüksək fəallığın və məsuliyyətin nümayişi Əmək haqqı namizədin təhsili, iş təcrübəsi və peşəkar keyfiyyətlərinə əsasən müəyyən olunacaq. Maraqlananlar CV-lərini “vacancy@avromed.az” elektron ünvanına 20.10.2017-ci il tarixinədək göndərə bilərlər. Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində “Marketinq şöbəsinin müdiri” yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
  14. 1 point
    Vacancy: Xadimə Tələblər: • İş təcrübəsi – 1 ildən • Təmizkarlılıq, səliqəlilik • Kollektivdə işləmək və ünsiyyət qura bilmə bacarığı İş şəraiti: • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə • Həftədə 6 iş günü, bazar günü - istirahət günü • Əmək haqqı – 350-400 AZN Ünvan: Azadlıq prospekti, 105 Контактное лицо: Araz - (050) 300-01-21 Telefon: (012) 408-15-50 http://mycareer.az/
  15. 1 point
    Аналитик CRM Месторасположение: г. Хырдалан, Шемахинское шоссе Основные должностные обязанности: Администрирование системы CRM: Monolit по внешнему участку. Обучение функционалу системы региональных сотрудников. Осуществление технической поддержки пользователей в рамках своих компетенций. Консультация и оказание помощи дистрибьюторам в рамках обмена данными CRM и 1С дистрибьютора. Ведение орг. Структуры БД CRM. Работа с аналитической отчетностью. Выгрузка, дальнейшая обработка данных кубов и предоставление анализа руководителю/ в головной офис. Работа с данными в различных срезах. Требования к кандидатам: Высшее ИТ/физико-математическое/финансово-экономическое образование. Опыт работы на должности аналитика по продажам не менее 1 года. Опыт работы в FMCG секторе является преимуществом. Опыт работы с OLAP-кубами является преимуществом. Понимание основ оптимизации бизнес-процессов. Опыт программирования в 1С является преимуществом. Финансовая грамотность. Продвинутый пользователь ПК. Уверенный пользователь MS Office. Владение в совершенстве Азербайджанским и Русским языками, знание Английского не ниже İntermediate. Развитое аналитическое мышление. Стрессоустойчивость, целеустремленность, ориентация на клиента и качество, способность и желание к постоянному самообучению и саморазвитию. Interested Candidates please send your CV to aynur.gasimova@ires.az indicating the title of position in the subject line of your message. Otherwise your candidacy will not be considered. http://mycareer.az/
  16. 1 point
    IP kamera – yuksek keyfiyyetli cekilis. Muxtelif nov tehlukesizlik sistemleri. IP kamera. Her nov tehlukesizlik kameralari. Ip kamera - 1080 p, hd kamera, usb port, 3G, wi-fi. Ustun keyfiyyet, ferqli cekilis, pulsuz texniki xidmet, 1 il zemanet. Azerbaycanin istenilen bolgesinde xidmet gosteririk. Mob: (055) 245 89 79 Email: alpha.tehlukesizlik@mail.ru
×