Перейти к содержимому

azza.az

Members
  • Публикации

    12
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Neutral

О azza.az

  • Звание
    Новичок
  1. Vergi yükünün aşağı salınması işçilərin sayının gizlədilməsi və əməkhaqqı sistemində ikili mühasibatlıq hallarının aradan qaldırılmasına kömək edəcək Mütəxəssislərin apardığı təhlillərə əsasən, Azərbaycanda «kölgə iqtisadiyyatı»nın genişlənməsinin əsas səbəblərindən biri kimi əməkhaqqıdan tutulan sosial sığorta dərəcəsi və vergi yükü göstərilir. Bu, əksər hallarda əməkhaqqının məbləğinin düzgün göstərilməməsinə və işçilərlə əmək münasibətlərinin rəsmiləşdirilməməsində özünü büruzə verir. Hazırda ölkədə iqtisadi fəal əhalinin sayının 5 milyon nəfərə yaxın olmasına baxmayaraq, muzdlu işçilərin sayı məşğul əhalinin cəmi 31,5 faizini təşkil edir. Başqa sözlə, əmək müqaviləsi bağlayanların sayı iqtisadi fəal əhalinin sayının üçdə birindən azdır. 1,5 milyon nəfərin kənd təsərrüfatında çalışdığı nəzərə alınsa, qalan vətəndaşların sahibkarlıq fəaliyyəti və ya əmək müqaviləsi bağlamadan fərdi əməklə məşğul olduğu aydın görünər. Bəs faktiki əmək fəaliyyəti ilə məşğul olan əhalinin sayının rəsmi sənədlərdə bu qədər aşağı göstərilməsinin kökündə nə dayanır? Mövcud qanunvericiliyə əsasən, ödənilmiş əməkhaqqına görə işçilərin və işəgötürənlərin ümumi vergi yükü 40-51% arasında dəyişir. Bu səbəbdən də həm işəgötürənlər, həm də işçilər iş yerlərinin rəs­mi­ləşdirilməsindən yayınır və əmək­haqqının həqiqi məbləğinin gizlədilməsinə üstünlük verirlər. Ona görə də Azərbaycan hökuməti problemin köklü şəkildə həllinə nail olmaq məqsədilə müvafiq islahatları davam etdirir. Bu məqsədlə Vergi Məcəlləsinə təklif olunan dəyişikliklər artıq Milli Məclisdə qəbul edilərək təsdiq olunmaq üçün ölkə prezidentinə təqdim olunub. Vergi qanunvericiliyinə edilən dəyişikliklərə uyğun olaraq, əməkhaqqı üzrə vergi yükünün aşağı salınması və əməkhaqqının leqallaşdı­rılması istiqamətində həyata keçiriləcək islahatlar iki əsas komponenti əhatə edəcək. Hazırda ödənilmiş əməkhaqqına görə gəlir əldə edən şəxslər gəlir vergisinin (14 faiz) və sosial sığorta ayırmalarının (3 faiz sosial sığorta + 0,5 faiz işsizlikdən sığorta), işəgötürənlər isə yalnız sosial sığorta ayırmalarının (22 faiz sosial sığorta + 0,5 faiz işsizlikdən sığorta) ödəyiciləridir. Bu ödəmələr işəgötürənlər tərəfindən tutularaq dövlət büdcəsinə ödənilir. 2019-cu ilin yanvarından həyata keçiriləcək islahatlar nəticəsində neft-qaz sahəsində fəaliyyəti olmayan və qeyri-dövlət sektoruna aid olan subyektlərlə münasibətdə 7 il müddətinə gəlir vergisi üzrə güzəşt tətbiq ediləcək. Vətəndaşların pensiya hüquqlarını nəzərdə tutan mövcud sığorta sisteminin təminat və uçot prinsiplərinin, habelə pensiya və müavinətlərin vaxtında maliyyələşdirilməsi üzrə mövcud ödəmə və hesabatlılıq sistemləri saxlanılacaq. İslahat modelinə əsasən, aylıq məbləği 8000 manatadək olan əmək haqları üzrə fiziki şəxslərin gəlir vergisi 14 faizdən 0 faizə en­diriləcək, əmək haqqının 8000 manatdan yuxarı olan hissəsi isə 14 faiz dərəcə ilə gəlir vergisinə cəlb olunacaq. Güzəşt məbləğinin hazırkı 173 manatdan 200 manata qaldırılması (büdcə təşkilatlarına, dövlət müəssisələrinə, neft-qaz sektoruna da şamil edilir) nəzərdə tutulur. Sosial sığorta haqlarının və işsizlikdən sığorta dərəcələrinə gəlincə, bu, aşağıdakı qaydada müəyyən olunur: – əməkhaqqının 200 manatadək olan məbləği üzrə: işçi – 3,5 faiz, işəgötürən – 22,5 faiz (cəmi 26 faiz); – əmək­haqqının 200 manatdan yuxarı olan hissəsi üzrə: işçi – 10,5 faiz, işəgötürən – 15,5 faiz (cəmi 26 faiz). İslahat nəticəsində qeyri-neft və qeyri-dövlət sektorlarında işəgötürənlərin əmək xərcləri əhəmiyyətli şəkildə azalacaq ki, bu da özəl sektorun rəqabət qabiliyyətinin artırılmasına və iqtisadi artımın stimullaşdırılmasına xidmət edəcək. Muzdlu işçilərin vergi yükünün aşağı salınması işəgötürənlərlə yanaşı, iqtisadiyyatın bütün sektorlarında, xüsusilə özəl sektorda çalışan muzdlu işçilərin də gəlirlərinin bir hissəsinin onlarda qalmasını şərtləndirəcək. Leqallaşma nəticəsində faktiki əməkhaqqının rəsmi sənədlərdə tam şəkildə göstərilməsi işçilərin pensiya və digər sosial hüquqlarının təmin olunmasına, habelə vətəndaşların kredit almaq imkanlarının genişlənməsinə şərait yaradacaq. Xatırladaq ki, bu islahatların qeyri-dövlət sektorunda çalışan təxminən 450 min nəfərin əmək gəlirlərinin artırılmasına xidmət edəcəyi proqnozlaşdırılır. Güzəştli məbləğin tətbiqi nəticəsində işçilərin əməkhaqlarında azalma olmayacaq. İslahatlardan sonra qeyri-rəsmi məşğulluğun səviyyəsi azalacaq və sahibkarların əmək münasibətlərini rəsmiləşdirməsinə iqtisadi marağı artacaq. Beləliklə, qanunvericiliyə edilən dəyişikliyə əsasən, Vergi Məcəlləsi üzrə əməkhaqqından gəlir vergisinin hesablanması 2 kateqoriyaya bölünəcək: dövlət və neft-qaz sahəsində fəaliyyəti olanlar; neft-qaz sahəsində fəaliyyəti olmayan və qeyri-dövlət sektoruna aid edilən vergi ödəyicilərində işləyən fiziki şəxslər. Dövlət və neft-qaz sahəsində fəaliyyəti olanlar üçün əməkhaqqından gəlir vergisinin hesablanması Cədvəl 1-dəki kimi olacaq. Neft-qaz sahəsində fəaliyyəti olmayan və qeyri-dövlət sektoruna aid edilən vergi ödəyicilərində işləyən fiziki şəxslərin muzdlu iş­dən aylıq gəlirlərindən vergi 2019-cu il yanvarın 1-dən 7 il müddətində Cədvəl 2-yə uyğun qaydada tutulacaq. Hər iki kateqoriya üzrə ayda 500 manat əməkhaqqı alan işçilərin vergi və sosial sığorta ödənişlərinin hesablanmasına dair nümunələri təqdim edirik: Dövlət və neft-qaz sahəsində fəaliyyət göstərənlər üçün: Vergi üzrə: 500 – 200 (2500 manata qədər 200 manat güzəşt olunur) =300 manat 300 manat x 14 faiz (gəlir vergisi) = 42 manat Sosial sığorta üzrə: 500 x 3,5 faiz = 17,5 manat Cəmi: 59,5 manat 500 manat – 59,5 manat = 440,5 manat. Yəni dövlət və neft-qaz sahəsində çalışan və aylıq maaşı 500 manat olan işçilər vergi və sosial sığorta haqlarını ödədikdən sonra 440,5 manat əməkhaqqı alacaq. Neft-qaz sahəsində fəaliyyəti olmayan və qeyri-dövlət sektorunda çalışanlar üçün: Vergi üzrə: Gəlir vergisi – 0 faiz (8000 manata qədər gəlir vergisi üzrə güzəşt olunur) Sosial sığorta üzrə: 6+ (500-200) x10,5 faiz = 37,5 manat Cəmi: 37,5 manat. 500-37,5=462,5 manat. Yəni neft-qaz sahəsində fəaliyyəti olmayan və qeyri-dövlət sektorunda çalışan və aylıq maaşı 500 manat olan işçilər vergi və sosial sığorta haqlarını ödədikdən sonra 462,5 manat əməkhaqqı alacaqlar.
  2. Milli Məclisin plenar iclasında təsdiqlənmiş «Vergi Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında» qanun layihəsinə əsasən, aksiz vergisinin dərəcəsinin ölkəyə idxal edilən bütün avtomobillər üzrə artırılması nəzərdə tutulur. Banker.az bu barədə Vergilər Nairliyinə istinadən xəbər verir. Necə hesablanacaq? Minik avtomobillərində mühərrikin həcmi 2 000 kubsantimetrədək olduqda mühərrikin həcminin hər kubsantimetrinə görə 0,30 manat (hazırda 0,20 manat); Mühərrikin həcmi 3 000 kubsantimetrədək olduqda 600 manat (hazırda 400 manat) +mühərrikin həcminin 2 001-3 000 kubsantimetr hissəsi üçün hər kubsantimetrə görə 5 manat (hazırda 3 manat); Mühərrikin həcmi 4000 kubsantimetrədək olduqda 5 600 manat (hazırda 3400 manat) +mühərrikin həcminin 3 001-4 000 kubsantimetr hissəsi üçün hər kubsantimetrə görə -13 manat (hazırda 8 manat); Mühərrikin həcmi 5 000 kubsantimetrədək olduqda 18.600 manat (hazırda 11.400 manat) +mühərrikin həcminin 4001-5000 kubsantimetr hissəsi üçün hər kubsantimetrə görə -35 manat ( hazırda 20 manat); Mühərrikin həcmi 5000 kubsantimetrdən çox olduqda 53.600 manat (hazırda 31.400manat) + mühərrikin həcminin 5000 kubsantimetrdən çox hissəsi üçün hər kubsantimetrə görə 70 manat (hazırda 40 manat) Qeyd edək ki, Azərbaycana idxal olunan avtobuslar da aksiz vergisinə cəlb ediləcək. Məcəllənin 190-cı (Aks’zli malların siyahısı və vergi dərəcələri) maddəsinə edilən 190.4.1-1-ci əlavəyə əsasən mühərrikin həcmi 4 000 kubsantimetrədək olduqda mühərrikin həcminin hər kubsantimetrinə görə 2 manat aksiz dərəcəsi müəyyənləşdirilib. Mühərrikin həcmi 6000 kubsantimetrədək olduqda 8000 manat və əlavə olaraq mühərrikin həcminin 4001-6000 kubsantimetr hissəsi üçün hər kubsantimetrə görə 4 manat aksiz dərəcəsi müəyyənləşdirilib. Mühərrikin həcmi 8.000 kubsantimetrədək olduqda 16.000 manat və əlavə olaraq mühərrikin həcminin 6001- 8000 kubsantimetr hissəsi üçün hər kubsantimetrə görə 6 manat aksiz dərəcəsi müəyyənləşdirilib. Mühərrikin həcmi 10.000 kubsantimetrdək olduqda 28.000 manat və əlavə olaraq mühərrikin həcminin 8001-10.000 kubsantimetr hissəsi üçün hər kubsantimetrə görə 8 manat aksiz dərəcəsi müəyyənləşdirilib. Mühərrikin həcmi 10.000 kubsantimetrdən çox olduqda 44.000 manat və əlavə olaraq mühərrikin həcminin 10.000 kubsantimetrdən çox hissəsi üçün hər kubsantimetrə görə 10 manat aksiz dərəcəsi müəyyənləşdirilib. Məcəlləyə əlavə edilən 190.4.1-2-ci maddəyə əsasən ölkəyə idxal olunan avtobusların istehsal tarixi 1 ildən artıq və ya qət etdiyi məsafə 100.000 kilometrdən artıq olduqda, aksiz bu Məcəllənin 190.4.1-1-ci maddəsinə əsasən hesablanmış məbləğə 1,5 əmsal tətbiq edilməklə hesablanır. «VİP Escort» şirkətinin rəhbəri, avtomobil bazarı üzrə ekspert Rəşad Quliyev bildirib ki, bu addımın atılması avtomobil bazarında tez-tez dəyişən qiymət rentabelini stabilləşdirəcək: «Avropanın bir sıra ölkələrində avtomobillər üçün idxal vergisindən savayı yol və s. vergilər mövcuddur. Azərbaycanda isə avtomobillər idxal olunarkən yalnız aksiz və əlavə dəyər vergisinə cəlb olunurlar. 2017-ci ildən Almaniya Federativ Respublikası hökuməti ekologiyanı qorumaq üçün dizel mühərrikli avtomobillərin ölkədə istismarı və istehsalını dayandırmaq üçün müəyyən müzakirələrə başlayıb. Ətraf mühitin qorunması məqsədilə Almaniyada ilk dəfə olaraq 2008-ci ildə Berlin, Hannover və Köln şəhərlərində «Umwelt Zone» adlanan 270.1 nişanları quraşdırıldı. 3 rəngdən ibarət olan bu nişan – qırmızı (Avro2), sarı (Avro3), yaşıl (Avro4) standartına cavab verən nəqliyyat vasitələrinin şəhərə girişinə icazə verilməsi mənasını daşıyırdı. Bu, tədricən bütövlükdə ölkəyə şamil edildi. Bu qanunun tətbiqindən sonra artıq «Avro 2» standartına cavab verən avtomobillərin ixracında kifayət qədər artım müşahidə olundu. Hazırda bizim yollarımızda şütüyən bir çox maşınlar (Mercedes C klass, E klass və s.) məhz o qanundan sonra ölkəmizə idxal olunanlardır. Avropadakı dizel «skandal»ından sonra ölkəmizə kütləvi şəkildə idxalın başlayacağı gözlənilir. Düşünürəm ki, hökumət bunu nəzərə alaraq, stabilliyi qorumaqla yanaşı, köhnə avtomobillərin vergiyə cəlb edilməsini təmin etməlidir. Xatırladım ki, 2019-cu il yanvar ayından Avropada Avro4 və Avro5 standartlı dizel mühərriki ilə işləyən avtomobillərin istismarı qadağan ediləcək. Həmin avtomobillərin isə ölkəmizə kəskin sürətdə idxalı qaçılmazdır». Dövlət Gömrük Komitəsinin məlumatına əsasən, bu ilin yanvar-oktyabr aylarında Azərbaycana idxal edilən avtomobillərin sayı 19 min 336 ədəd olub.
  3. DEADLINE: 2018-12-27 Компания AZZA на сегодняшней день крупнейшая сеть кондитерских магазинов на территории Азербайджана – объявляет о вакансии «Ассистент по кадрам». Обязанности: • Приготовление приказов (прием, увольнение, отпуска и т.д.) • Приготовление личных дел, а также их обновление • Регистрация и заполнение трудовых книжек • Ведение архива отдела кадров • Оформление входящей и исходящей документации • Участие в прочих HR-проектах компании Требования: • Опыт работы от 1-3 лет на данной должности обязателен • Умение и опыт работы с государственным порталом e-gov.az • Знание основ кадрового делопроизводства • Высшее образование • Грамотная письменная и устная речь • Свободное владение ПК - MS Office, Outlook; Компетенции (личные качества) • Ответственность • Пунктуальность • Коммуникабельность • Стремление к саморазвитию и обучению • Стрессоустойчивость и гибкость Компания предлагает: • Оклад 400-500 AZN • Шестидневная рабочая неделя • Профессиональный рост и развитие • Официальное оформление • Оплачиваемый отпуск • Обед Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией на e-mail: hr@azza.az, указав в теме письма название вакансии «Ассистент по кадрам». На интервью будут приглашены только те кандидаты, которые будут соответствовать вышеуказанным требованиям.
  4. DEADLINE: 2018-12-27 Anbardar Namizədə tələblər • Anbardar vəzifəsində ən az 1 il iş təcrübəsi • MS Office bilikləri • Komandada işləmək bacarığı • Rus dili orta səviyyədə • Analitik təhlil bacarıqlı, ciddi, məsuliyyətli, punktual, diqqət, ünsiyyətcil və çalışqan İş barədə məlumat • Anbara daxil olan məhsulların qəbulunu, qeydiyyatını və saxlanılmasını təmin etmək (spirtli içkilər, çay, şokolad və xammal) • Malları anbara qəbul edərkən, müvafiq sənədlər əsasında malların faktiki miqdarının (yer sayının), qablaşdırılmanın vəziyyətini yoxlamaq • Malların xüsusiyyətindən asılı olaraq anbarda düzgün yerləşdirilməsini və saxlanılmasını təşkil etmək • Anbardan mal çıxışına nəzarət etmək • Anbarın səmərəliliyinin artırılması və sifarişlərinin icrasını sürətləndirməyə dair işin aparmaq • Malların yüklənilməsi/boşaldılması • Malların yerdəyişdirilməsini təmin etmək • Sifarişə uyğun olaraq malların yığılaması və göndərilməsi Əlavə məlumatlar • Maaş razilaşma yolu ilə • 6 günlük iş rejimi • Nahar şirkət tərəfindən verilir • İş yeri: Məhəmmədli qəsəbəsi Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini hr@azza.az elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Anbardar” qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər.
  5. DEADLINE: 2018-11-24 Компания AZZA на сегодняшней день крупнейшая сеть кондитерских магазинов на территории Азербайджана – объявляет о вакансии «Менеджер магазина» с перспективой быстрого роста до позиций Директор магазина (куратор группы магазинов) . Требования: • Полное среднее образование, высшее приветствуется • Пол не имеет значения • Возраст от 30 – 38 лет • Свободное владение азербайджанским и русским языками • Опыт работы в сфере продаж и управления минимум 5 лет • Коммуникабельность, умение руководить и работать в команде • Грамотно поставленная устная и письменная речь • Организационные навыки, наличие лидерских качеств • Стандартное знание офисных программ, 1C, MS Outlook, знания техники продаж • Обязательное наличие рекомендации Обязанности: • Организация эффективной работы магазина • Работа с персоналом, обеспечение надлежащего качества обслуживания покупателей • Контроль сохранности товара, обеспечение выполнения плана продаж • Отчетность о проделанной работе. • Прием и возврат товара • Заполнение отчетов и ведение документации • Составление графиков работы персонала магазина • Организация и развитие продаж • Контроль ассортимента и качества товара, предлагаемый покупателю • Выкладка товара в соответствии со стандартами мерчандайзинга Компетенции: • Активность • Креативность • Ответственность • Честность • Требовательность • Целеустремленность • Пунктуальность • Стрессоустойчивость • Коммуникабельность • Стремление к саморазвитию • Терпеливость • Клиент ориентированность Компания предлагает: • Доход в месяц 1000азн • Корпоративное обучение и тренинги. • Шестидневная рабочая неделя со сменным графиком • Профессиональный рост и развитие. • Карьерный рост внутри компании • Официальное оформление • Оплачиваемый отпуск Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией на e-mail: hr@azza.az, указав в теме письма название вакансии «Менеджер магазина». На интервью будут приглашены только те кандидаты, которые будут соответствовать вышеуказанным требованиям
  6. Xərclər və maya dəyər uçotu üzrə mühasib Vəzifə öhdəlikləri: 1) Məhsullar üzrə norma (reseptura əsasında) maya dəyərinin müəyyən edilməsi, daimi nəzarətdə saxlanılması və mütəmadi olaraq faktiki formalaşmış maya dəyəri ilə müqayisəsi; 2) İdxal əməliyyatlarının gömrük dəyərinin müəyyən edilməsi (yük gömrük bəyannaməsi uçotu, idxal olunan malın dəyərinin hesablanması və sair); 3) Məhsulun maya dəyəri üzrə iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış hesabatının tərtibi; 4) Qiymət məlumat bazasının (Cost database) hazırlanması və qiymət formalaşması prosesində aktiv iştirak; 5) Aylıq və illik istehsalat nəticələrinin təhlili, məhsulların maya dəyərinə təsir edən iqtisadi faktorların araşdırılması, istehsal prosesində planlaşdırılan istehsal normalarından kənarlaşmaların araşdırılması və faktiki əməliyyatların icra mexanizminə nəzarət edilməsi; 6) Müvafiq mühasibatlıq sənədləri əsasında xərclərin uçotunun aparılması; 7) Faktiki çəkilmiş xərclərin təhlili və xərc növləri üzrə mütəmadi hesabatların hazırlanması; 8) Şirkətin daxili qaydalarına uyğun olaraq bütün departamentlərin xərclərinə nəzarət; 9) Anbar sənədlərinin işlənməsi və aparılan əməliyyatların sistemə düzgün daxil edilməsinə nəzarət; 10) Mövcud olan bütün anbarların qalıqlarının çıxarılması və mühasibat sistemində olan qalıqlarla üzləşdirilməsi; 11) Gündəlik və aylıq istehsalat, anbar hərəkəti və anbar qalığını əks etdirən hesabatların hazırlanması; 12) Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası. Namizədə olan tələblər: 1) Maliyyə, vergi və ya mühasibat uçotu sahəsində ali təhsil; 2) Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi; 3) Vergi Məcəlləsi, Gömrük Məcəlləsi və Beynəlxalq Mühasibat Uçotu Standardları üzrə müvafiq biliklər; 4) Azərbaycan və rus dili bilikləri (ingilis dili bilənlərə üstünlük verilir); 5) Microsoft Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı (Word ,Excel, Powerpoint, Outlook); 6) Məsuliyyətli, tez öyrənən, ünsiyyətcil olmaq və komandada işləmək bacarığı; 7) Şirkət daxili digər bölmələrlə (vergi, audit, hüquq) sıx əlaqədə işləmək, qarşılıqlı yardımı təmin etmək; 8) İdarəetmə, analitik təhlil və təşkilatçılıq qabiliyyəti. Əlavə məlumatlar: 1) Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən olunur. 2) Nahar şirkət tərəfindən verilir; 3) 6 günlük iş qrafiki. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini hr@azza.az elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Xərclər və maya dəyər uçotu üzrə mühasib” qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər
  7. DEADLINE: 2019-01-07 Компания AZZA на сегодняшней день самая крупнейшая сеть кондитерских магазинов на территории Азербайджана – объявляет о вакансии «Оператор Call-центра». Требования: • Среднее образование, высшее приветствуется • Пол не имеет значение • Возраст: от 20 до 30 • Владение языками: русский язык(свободно), азербайджанский язык(свободно), английский язык(приветствуется) • Опыт работы в данной сфере минимум год • Хорошая дикция, тактичность, доброжелательность • Компьютерные знания • Способность к обучению Обязанности: • Работа на телефоне • Регистрация обращений и проблем клиентов • Предоставление клиентам необходимой информации • Работа с входящими и исходящими звонками • Сохранять коммерческую тайну компании Компетенции: • Ответственность • Пунктуальность • Стрессоустойчивость • Честность • Коммуникабельность • Терпеливость Компания предлагает: • Зарплата 450 азн, • Корпоративное обучение и тренинги • Шестидневная рабочая неделя со сменным графиком • Профессиональный рост и развитие • Официальное оформление Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией на e-mail: hr@azza.az, указав в теме письма название вакансии «Оператор Call-центра». На интервью будут приглашены только те кандидаты, которые будут соответствовать вышеуказанным требованиям.
  8. Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti (BŞİH) güclü küləklə bağlı sürücülərə xəbərdarlıq edib. BŞİH Yaşıllaşdırma Təsərrüfatı Birliyinin Bitkilərin Mühafizəsi İdarəsinin rəisi Orxan Məmmədov Trend-ə bildirib ki, sürücülər bir çox hallarda avtomobillərini məhz ağacların altında saxlayırlar: "Bu isə küləkli havada çox təhlükəlidir. Qurum sürücülərdən xahiş edir ki, avtomobillərini ağacların altında park etməsinlər". Qeyd edək ki, ötən axşamdan bəri əsən güclü külək paytaxtın müxtəlif ünvanlarında 30-a yaxın ağacın aşması və budaqlarının sınması ilə nəticələnib. Sakinlərin müraciətləri əsasında həmin ərazilərə işçi qüvvəsi cəlb olunub, qırılmış budaqlar və aşmış ağaclar ərazidən götürülüb.
  9. DEADLINE: 2018-11-04 Компания AZZA на сегодняшней день крупнейшая сеть кондитерских магазинов на территории Азербайджана – объявляет о вакансии «SMM-менеджер». Требования: • Высшее образование, предпочтительно в сфере журналистики или маркетинга • Опыт работы в SMM должности от 2х лет • Свободное владение азербайджанским и русским языками (английский приветствуется) • Грамотная, лаконичная письменная речь • Умение писать креативные тексты • Владение Photoshop или любым другим графическим редактором для подготовки визуальных материалов • Умение настраивать таргетированную рекламу в социальных сетях • Умение вести несколько проектов одновременно • опыт ведения проектов в социальных сетях, портфолио • Знание офисных программ Обязанности: • Ведение официального сайта • Ведение всех социальных сетей компании • Работа с контентом (обработка фотографий, видео, текст, инфографика и т.д) • Фотографирование мероприятий, фотосъемка продукции • Подготовка и написание текстов в формате социальных сетей и блогов • Регулярное обновление контента во всех социальных сетей компании • Разработка, организация и проведение мероприятий, конкурсов, тематических викторин, акций, внедрение новых интерактивных инструментов • Привлечение целевой аудитории, увеличение количества посетителей, подписчиков • Разработка и реализация эффективной SMM стратегии • Создание и оформление официальных групп в социальных сетях • Мониторинг комментариев и личных сообщений от пользователей • Проведение рекламных компаний в социальных сетях • Мониторинг упоминаний бренда в социальных сетях • Написание рекламных статей Компетенции: • Активность • Креативность • Ответственность • Целеустремленность • Стрессоустойчивость • Коммуникабельность • Стремление к саморазвитию • Клиент ориентированность Компания предлагает: • Оклад 500-600 AZN • Корпоративное обучение и тренинги. • Шестидневная рабочая неделя • Профессиональный рост и развитие. • Карьерный рост внутри компании • Официальное оформление • Оплачиваемый отпуск Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией на e-mail: hr@azza.az, указав в теме письма название вакансии «SMM-менеджер». На интервью будут приглашены только те кандидаты, которые будут соответствовать вышеуказанным требованиям.
  10. DEADLINE: 2018-11-05 Компания AZZA на сегодняшней день крупнейшая сеть кондитерских магазинов на территории Азербайджана – объявляет о вакансии «Менеджер по подбору персонала/ Рекрутёр». Обязанности: • Активный поиск кандидатов на открытые вакансии компании по заявкам руководителей • Точечный подбор • Размещение вакансий в СМИ и Интернете • Обработка резюме • Проведение личных собеседований • Активное взаимодействие с руководителями подразделений и кандидатами на всех этапах подбора • Анализ, поиск и выбор эффективных источников подбора персонала • Оценка профессиональных навыков и личностных качеств кандидатов; • Ведение нескольких вакансий одновременно • Формирование резерва кандидатов • Сопровождение кандидата на всех этапах прохождения отбора • Оценка профессиональных и личностных качеств кандидатов • Формирование отчетности по проделанной работе • Участие в прочих HR-проектах компании Требования: • Опыт работы от 2 лет в рекрутинге обязателен. • Высшее образование • Грамотная письменная и устная речь • Нацеленность на результат, организованность, ответственность, коммуникабельность, дипломатичность, умение планировать свое время и расставлять приоритеты, работать в условиях многозадачности • Знание и опыт применения основных инструментов подбора и оценки персонала; • Умение работать с различными источниками подбора (сайты по подбору персонала, соц. сети); • Свободное владение ПК - MS Office,Outlook; • Желание развиваться и заниматься развитием сотрудников. Компетенции (личные качества) • Ответственность • Пунктуальность • Коммуникабельность • Стремление к саморазвитию и обучению • Стрессоустойчивость и гибкость Компания предлагает: • Оклад 600-800 AZN • Шестидневная рабочая неделя • Профессиональный рост и развитие • Официальное оформление • Оплачиваемый отпуск • Обед • Удобное месторасположение офиса Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией на e-mail: hr@azza.az, указав в теме письма название вакансии «Менеджер по подбору персонала/ Рекрутёр». На интервью будут приглашены только те кандидаты, которые будут соответствовать вышеуказанным требованиям.
  11. DEADLINE: 2018-11-24 Əmək haqqının hesablanması üzrə mühasib Vəzifə öhdəlikləri: 1) İşçilərin aylıq əmək haqlarının, gəlir vergisi və sosial sığorta ayırmalarının hesablanması; 2) Əmək haqqı üzrə müxabirləşmələrin verilməsi və hesabların sistemdə yoxlanması; 3) Məzuniyyət haqlarının, xəstəlik vərəqəsi üzrə ödəmələrin, mükafatların və son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanması və ödənişi; 4) DSMF tərəfindən ödənilən müavinətlərın dövlət elektron sistemində işlənməsi; 5) Təhtəl-hesab şəxslərlə hesablaşmaların və ezamiyyə haqlarının yoxlanması və müvafiq vergilərin tutulması; 6) Muzdlu işlə əlaqədar gəlir vergisinin bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim olunması; 7) Sosial sığorta ayırmaları üzrə hesabatın hazırlanması və təqdim olunması; 8) İşçilər üçün bank kartlarının sifarişi və əmək haqqı kartları ilə bağlı problemlərin həllində dəstək; 9) İşçilərin əmək haqqı ilə bağlı suallarının vaxtlı-vaxtında cavablandırılması; 10) Əmək haqqı ilə bağlı Vergiləri Nazirliyi, DSMF və Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən tələb olunan məlumatların, ərizələrin hazırlanması və sualların cavablandırılması; 11) Rəhbərliyin digər əlaqədar tapşırıqların yerinə yetirilməsi. Namizədə olan tələblər: 1) Maliyyə, vergi və ya mühasibat uçotu sahəsində ali təhsil; 2) Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi (hər hansı ERP-də əmək haqqının hesablama təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük verilir); 3) Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəlləsi üzrə müvafiq biliklər; 4) Azərbaycan və rus dili bilikləri (ingilis dili bilənlərə üstünlük verilir); 5) Microsoft Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı; 6) Məsuliyyətli, tez öyrənən, ünsiyyətcil olmaq və komandada işləmək bacarığı; 7) İdarəetmə, analitik təhlil və təşkilatçılıq qabiliyyəti. Əlavə məlumatlar: 1) Əmək haqqı 900-1000 AZN; 2) Nahar şirkət tərəfindən verilir; 3) 6 günlük iş qrafiki. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini hr@azza.az elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Əmək haqqı üzrə mühasib” qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər.
  12. DEADLINE: 2018-11-24 Компания AZZA на сегодняшней день крупнейшая сеть кондитерских магазинов на территории Азербайджана – объявляет о вакансии «Менеджер магазина» с перспективой быстрого роста до позиций Директор магазина (куратор группы магазинов) . Требования: • Полное среднее образование, высшее приветствуется • Пол не имеет значения • Возраст от 30 – 38 лет • Свободное владение азербайджанским и русским языками • Опыт работы в сфере продаж и управления минимум 5 лет • Коммуникабельность, умение руководить и работать в команде • Грамотно поставленная устная и письменная речь • Организационные навыки, наличие лидерских качеств • Стандартное знание офисных программ, 1C, MS Outlook, знания техники продаж • Обязательное наличие рекомендации Обязанности: • Организация эффективной работы магазина • Работа с персоналом, обеспечение надлежащего качества обслуживания покупателей • Контроль сохранности товара, обеспечение выполнения плана продаж • Отчетность о проделанной работе. • Прием и возврат товара • Заполнение отчетов и ведение документации • Составление графиков работы персонала магазина • Организация и развитие продаж • Контроль ассортимента и качества товара, предлагаемый покупателю • Выкладка товара в соответствии со стандартами мерчандайзинга Компетенции: • Активность • Креативность • Ответственность • Честность • Требовательность • Целеустремленность • Пунктуальность • Стрессоустойчивость • Коммуникабельность • Стремление к саморазвитию • Терпеливость • Клиент ориентированность Компания предлагает: • Доход в месяц 1000азн • Корпоративное обучение и тренинги. • Шестидневная рабочая неделя со сменным графиком • Профессиональный рост и развитие. • Карьерный рост внутри компании • Официальное оформление • Оплачиваемый отпуск Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией на e-mail: hr@azza.az, указав в теме письма название вакансии «Менеджер магазина». На интервью будут приглашены только те кандидаты, которые будут соответствовать вышеуказанным требованиям.
×