Перейти к содержимому

Admin

Администратор
  • Публикации

    8 388 607
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

43 Excellent

О Admin

  • Звание
    Супер пользователь
  • День рождения 1 января

Посетители профиля

10 501 просмотр профиля
  1. Günay Musayeva Nyu-York küçələrini podiuma çevirdi - FOTO Türkiyədə fəaliyyət göstərən azərbaycanlı model Günay Musayeva Nyu-York küçələrində bodidə görüntülənib. Model Azərbaycanlı modelyer Rüfət İsmayılın yeni kolleksiyası üçün fotokameralara poz verib. Fotoları türkiyəli fotoqraflar Selim Akar və Umut Kıran çəkib. Həftəsonu və tıxacın sıx olmasına baxmayaraq, çəkilişlər davam edib. İnsanlar gözlərini Günaydan ala bilməyib. Hətta bodi ilə Nyu-York küçələrində gəzən Günaya yaxınlaşıb şəkil belə çəkdirənlər olub. Sevinc Yasinqızı Просмотреть полную новость
  2. Günay Musayeva Nyu-York küçələrini podiuma çevirdi - FOTO Türkiyədə fəaliyyət göstərən azərbaycanlı model Günay Musayeva Nyu-York küçələrində bodidə görüntülənib. Model Azərbaycanlı modelyer Rüfət İsmayılın yeni kolleksiyası üçün fotokameralara poz verib. Fotoları türkiyəli fotoqraflar Selim Akar və Umut Kıran çəkib. Həftəsonu və tıxacın sıx olmasına baxmayaraq, çəkilişlər davam edib. İnsanlar gözlərini Günaydan ala bilməyib. Hətta bodi ilə Nyu-York küçələrində gəzən Günaya yaxınlaşıb şəkil belə çəkdirənlər olub. Sevinc Yasinqızı
  3. Nazirdən şad xəbər: Bu məhsullar ƏDV-dən azad olunacaq İqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarov Vergi Məcəlləsində dəyişikliklərin əsas istiqaməti və mahiyyəti barədə ətraflı danışıb. Oxu.Az-ın məlumatına görə, M.Cabbarov noyabrın 7-də Milli Məclisin İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin iclasında bildirib ki, dəyişikliklər yeddi əsas istiqaməti əhatə edir. “Yeniliklər, əsasən, ədalətli rəqabətin şərti olan bərabər və şəffaf mühitin təmin edilməsini nəzərdə tutur. Həmçinin, riskli vergi ödəyicilərinə nəzarətin, vergidən yayınma hallarına qarşı mübarizənin gücləndirilməsini, ƏDV inzibatçılığının təkmilləşdirilməsini, sahibkarların inzibatçılıq yükünün azaldılmasını özündə ehtiva edir. Sahibkarlıq fəaliyyətinin təşviq edilməsi, sosial xarakterli güzəştlər vasitəsilə əhalinin maliyyə (vergi) yükünün azaldılması, sahibkarlıq subyektlərinin vergi yükünün azaldılması, vergitutma bazasının genişləndirilməsi, beynəlxalq vergitutma və məlumat mübadiləsi üzrə öhdəliklərin yerinə yetirilməsi də dəyişikliklərdə öz əksini tapıb. Bildirək ki, Vergi Məcəlləsinə dəyişikliklər edilməsi haqqında qanun layihəsi 164 dəyişiklikdən ibarətdir. “Bu, əsasən, bina tikintisi fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslərin sadələşdirilmiş vergitutuma metodunun ləğv edilməsi və həmin şəxslərin vahid vergi rejimində fəaliyyət göstərməsinin təmin edilməsi (ƏDV və mənfəət vergisi metodu), Transmilli Şirkətlər Qrupu anlayışının müəyyən olunması ilə bağlıdır. Həmçinin, quş əti satışının ƏDV-dən azadolma müddətinin daha dörd il müddətinə uzadılması, habelə heyvan ətinin satışının dörd il ərzində ƏDV-dən azad edilməsi ilə bağlı müddəalardır”, - deyə M.Cabbarov əlavə edib. Dəyişikliyin məqsədi ölkənin davamlı iqtisadi inkişafı, şəffaflığın artırılması, sahibkarlığın inkişafını təmin etmək, eyni zamanda, vergi ödənişində uçot-qeydiyyat sisteminin sadələşdirilməsinə şərait yaradılmasıdır. Mikayıl Cabbarov qeyd edib ki, ölkədə dövlət orqanları ilə vergi ödəyiciləri arasında ünsiyyətin minimuma endirilməsi planlaşdırılır. “Dövlət orqanları ilə elektron məlumat mübadiləsinin genişləndirilməsi ölkədə iqtisadi səmərənin daha da artırılmasında və sui-istifadə hallarının azaldılmasında faydalı olacaq. Ölkədə sərbəst biznes mühitinin təkmilləşdirilməsi hər zaman diqqət mərkəzindədir”. Nazir atılacaq addımların fayda verəcəyinə və şəffaflığın artırılması sayəsində vergitutma bazasının genişlənəcəyinə inamını ifadə edib. Ətraflı müzakirələrdən sonra qanun layihəsi Milli Məclisin plenar iclasına tövsiyə olunub. Просмотреть полную новость
  4. Nazirdən şad xəbər: Bu məhsullar ƏDV-dən azad olunacaq İqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarov Vergi Məcəlləsində dəyişikliklərin əsas istiqaməti və mahiyyəti barədə ətraflı danışıb. Oxu.Az-ın məlumatına görə, M.Cabbarov noyabrın 7-də Milli Məclisin İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin iclasında bildirib ki, dəyişikliklər yeddi əsas istiqaməti əhatə edir. “Yeniliklər, əsasən, ədalətli rəqabətin şərti olan bərabər və şəffaf mühitin təmin edilməsini nəzərdə tutur. Həmçinin, riskli vergi ödəyicilərinə nəzarətin, vergidən yayınma hallarına qarşı mübarizənin gücləndirilməsini, ƏDV inzibatçılığının təkmilləşdirilməsini, sahibkarların inzibatçılıq yükünün azaldılmasını özündə ehtiva edir. Sahibkarlıq fəaliyyətinin təşviq edilməsi, sosial xarakterli güzəştlər vasitəsilə əhalinin maliyyə (vergi) yükünün azaldılması, sahibkarlıq subyektlərinin vergi yükünün azaldılması, vergitutma bazasının genişləndirilməsi, beynəlxalq vergitutma və məlumat mübadiləsi üzrə öhdəliklərin yerinə yetirilməsi də dəyişikliklərdə öz əksini tapıb. Bildirək ki, Vergi Məcəlləsinə dəyişikliklər edilməsi haqqında qanun layihəsi 164 dəyişiklikdən ibarətdir. “Bu, əsasən, bina tikintisi fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslərin sadələşdirilmiş vergitutuma metodunun ləğv edilməsi və həmin şəxslərin vahid vergi rejimində fəaliyyət göstərməsinin təmin edilməsi (ƏDV və mənfəət vergisi metodu), Transmilli Şirkətlər Qrupu anlayışının müəyyən olunması ilə bağlıdır. Həmçinin, quş əti satışının ƏDV-dən azadolma müddətinin daha dörd il müddətinə uzadılması, habelə heyvan ətinin satışının dörd il ərzində ƏDV-dən azad edilməsi ilə bağlı müddəalardır”, - deyə M.Cabbarov əlavə edib. Dəyişikliyin məqsədi ölkənin davamlı iqtisadi inkişafı, şəffaflığın artırılması, sahibkarlığın inkişafını təmin etmək, eyni zamanda, vergi ödənişində uçot-qeydiyyat sisteminin sadələşdirilməsinə şərait yaradılmasıdır. Mikayıl Cabbarov qeyd edib ki, ölkədə dövlət orqanları ilə vergi ödəyiciləri arasında ünsiyyətin minimuma endirilməsi planlaşdırılır. “Dövlət orqanları ilə elektron məlumat mübadiləsinin genişləndirilməsi ölkədə iqtisadi səmərənin daha da artırılmasında və sui-istifadə hallarının azaldılmasında faydalı olacaq. Ölkədə sərbəst biznes mühitinin təkmilləşdirilməsi hər zaman diqqət mərkəzindədir”. Nazir atılacaq addımların fayda verəcəyinə və şəffaflığın artırılması sayəsində vergitutma bazasının genişlənəcəyinə inamını ifadə edib. Ətraflı müzakirələrdən sonra qanun layihəsi Milli Məclisin plenar iclasına tövsiyə olunub.
  5. Rusiyanın Novorosiysk şəhərindəki neft emalı zavodunda güclü partlayış baş verib. Redaktor.az Ria novosti agentliyinə istinadən xəbər verir ki, hadisə zamanı 5 nəfər xəsarət alıb. Məlumata görə, yanğın neft anbarında baş verib. Bir neçə dəqiqə sonra partlayış müşahidə edilib. Dərhal əraziyə 100-ə qədər yanğınsöndürən cəlb edilib. Onların səyi nəticəsində alov ram edilib. Hadisənin səbəbləri araşdırılır. Просмотреть полную новость
  6. Rusiyanın Novorosiysk şəhərindəki neft emalı zavodunda güclü partlayış baş verib. Redaktor.az Ria novosti agentliyinə istinadən xəbər verir ki, hadisə zamanı 5 nəfər xəsarət alıb. Məlumata görə, yanğın neft anbarında baş verib. Bir neçə dəqiqə sonra partlayış müşahidə edilib. Dərhal əraziyə 100-ə qədər yanğınsöndürən cəlb edilib. Onların səyi nəticəsində alov ram edilib. Hadisənin səbəbləri araşdırılır.
  7. Maddə 46. Velosipedlərin, mopedlərin hərəkətlərinə dair tələblər I. Velosipedlər və mopedlər yalnız yolun sağ kənar zolağında, yol nişanları və ya yol nişanlanmasının tələblərinə riayət etməklə, mümkün qədər sağ tərəfdə bir cərgə ilə hərəkət etməlidirlər. Piyadalar üçün maneə yaratmamaq şərti ilə velosipedlərin yol çiyini ilə hərəkətinə icazə verilir. Velosiped dəstələri yolun hərəkət hissəsi ilə getdikləri vaxt hərəsi 10 velosipedçidən çox olmayan qruplardan ibarət olmalıdırlar. Nəqliyyat vasitələrinin ötməsini asanlaşdırmaq üçün dəstələrin arasındakı məsafə 80—100 metr olmalıdır. II. Velosiped və moped sürücülərinə: 1) sükanı tutmadan və ya təhlükəsizlik dəbilqələrindən istifadə qaydalarını pozmaqla hərəkət etmək; 2) velosipedin və mopedin uzunu və ya eni üzrə qabaritlərindən 0,5 metrdən artıq kənara çıxan və ya velosipedi, mopedi idarə etməyə mane olan yük aparmaq; 3) velosiped yolu olduğu halda, onun yanındakı yolla hərəkət etmək; 4) tramvay hərəkəti olan yollarda və həmin istiqamətdə hərəkət üçün birdən artıq zolağı olan yollarda sola və ya geriyə dönmək; 5) sərnişin daşımaq; 6) nasaz, müəyyən olunmuş qaydada təchiz edilməyən velosipeddən istifadə etmək; 7) velosiped və ya mopedlə birgə istismar üçün nəzərdə tutulan qoşqunun yedəyə alınması istisna olmaqla, velosipedləri və mopedləri, eləcə də velosipedlərlə və mopedlərlə yedəyə almaq qadağandır. III. Yolayrıcından kənarda yolun velosiped yolu ilə nizamlanmayan kəsişməsində velosiped və moped sürücüləri bu yolla hərəkət edən nəqliyyat vasitələrinə yol verməlidirlər.
  8. Maddə 38. Velosipedçinin vəzifələri Mühərriksiz velosipedi idarə edən şəxs xüsusi velosiped zolaqları ilə, bunlar olmadıqda isə yolun, küçənin hərəkət hissəsinin kənarı və ya yol çiyinləri ilə hərəkət etməli və bunun üçün: 1) texniki cəhətdən saz və lazımınca təchiz olunmuş velosipeddən istifadə etməlidir; 2) velosipedi idarə etməyə mane olan yük və ya sərnişin daşımamalıdır.
  9. Maddə 33. Nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ I. Bu maddənin ikinci hissəsində nəzərdə tutulan yaş həddinə çatmış, sağlamlıq cəhətdən sürücülüyə yararlı, yol hərəkəti qaydalarını bilən, sürmə vərdişi və sürücülük vəsiqəsi olan hər bir fiziki şəxs Azərbaycan Respublikasının ərazisində nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququna malikdir. II. Azərbaycan Respublikası ərazisindəki yollarda nəqliyyat vasitələrini idarə etmək hüququ aşağıdakı yaşlardan yaranır: 1) velosipedi və ya arabanı idarəetmə hüququ - 14 yaşdan; 2) asma mühərrikli velosipedi, mopedi və “A1” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ - 16 yaşdan; 3) “A”, “B” və “C” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ - 18 yaşdan; 4) “BE” - kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ - 19 yaşdan (“B” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarə etmək sahəsində təcrübə bir ildən az olmamaq şərtilə); 5) tramvayları, trolleybusları, “CE” və “D” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ - 21 yaşdan; 5-1) “CE” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ - 21 yaşdan (“C” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarə etmək sahəsində təcrübə üç ildən az olmamaq şərtilə); 5-2) “D” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ - 23 yaşdan (65 yaşadək və avtonəqliyyat vasitələrini idarə etmək sahəsində təcrübə beş ildən az olmamaq şərtilə); 6) “DE” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ - 26 yaşdan (65 yaşadək və “D” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarə etmək sahəsində təcrübə üç ildən az olmamaq şərtilə); “B” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini ən azı bir il idarəetmə təcrübəsinə malik olan şəxslər “BE” kateqoriyasına, “C” və ya “D” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini ən azı üç il idarəetmə təcrübəsinə malik olan şəxslər isə müvafiq olaraq “CE” və ya “DE” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarə etmək hüququna malikdirlər. Hərbi qulluqçular “CE”, “D” və “DE” kateqoriyasına daxil olan nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququnu qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada 19 yaşdan əldə edə bilərlər. III. Hər hansı şəxsin sağlamlıq cəhətdən sürücülüyə yararlı hesab edilməsinin əsaslarını, habelə nəqliyyat vasitələrini idarə etməsinə mane olan xəstəliklərin və ya fiziki qüsurların siyahısını Azərbaycan Respublikasının müvafiq icra hakimiyyəti orqanı müəyyən edir və sürücülüyə yararsız hesab edilən şəxslər barədə məlumatları müvafiq icra hakimiyyəti orqanına göndərir. IV. Velosiped, araba, asma mühərrikli velosiped və moped istisna olmaqla, Azərbaycan Respublikasının ərazisindəki yollarda nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ sürücülük vəsiqəsi əsasında həyata keçirilir. V. Azərbaycan Respublikasının ərazisindəki yollarda hər hansı fiziki şəxsin nəqliyyat vasitələrini idarəetmə hüququ yalnız aşağıdakı hallarda müvəqqəti məhdudlaşdırıla bilər: 1) şəxsin sürücülük vəsiqəsinin etibarlıq müddəti qurtarıbsa — sürücülük vəsiqəsi dəyişdirilənədək; 2) şəxs tərəfindən yol hərəkətinin qaydaları bu Qanunla müəyyən edilmiş hallarda kobud surətdə pozulmuşdursa — Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən olunmuş qaydada beş ildən artıq olmayan müddətin qurtarmasınadək; 3) şəxsdə bu maddənin üçüncü hissəsində nəzərdə tutulmuş xəstəliklər və ya fiziki qüsurlar müəyyən edilərsə — xəstəlik müalicə olunanadək və ya fiziki qüsur aradan qaldırılanadək. VI. Azərbaycan Respublikası müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi siyahıda nəzərdə tutulmuş xəstəliklərlə əlaqədar psixiatriya və ya narkoloji dispanserlərin uçotunda olan, yaxud nəqliyyat vasitələrini idarə etmək sahəsində üç ildən az təcrübəsi olan, yaxud axırıncı iki il ərzində insanlara xəsarət yetirilməsi və ya onların ölümü ilə nəticələnmiş yol-nəqliyyat hadisəsi törətməyə, habelə nəqliyyat vasitəsini sərxoş vəziyyətdə idarə etməyə görə sürücülük hüququndan məhrum olunmuş şəxslər avtobusları, tramvayları və trolleybusları idarə etməyə buraxılmırlar.
  10. Əvvəlki yazımda ümumi istifadədə olan yollarda velosiped idarə edən şəxs üçün qanunvericilikdə nəzərdə tutulan tələblərə toxunmuşdum. Velosipedlərdən istifadə ilə bağlı digər mühüm məsələ yolda velosipedlə hərəkətin qaydalarıdır.Bu qaydalar da həm “Yol hərəkəti haqqında” Qanunda, həm də beynəlxalq qanunvericilikdə təsbit olunub.Bu zaman velosipedin də nəqliyyat vasitəsi olması, lakin avtomobildən əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənməsi, habelə müəyyən hallarda piyadalar üçün təhlükələr doğura biləcəyi nəzərə alınıb. Qanunun 46-cı maddəsində deyilir: Velosipedlər və mopedlər yalnız yolun sağ kənar zolağın-da, yol nişanları və ya yol nişanlanmasının tələblərinə riayət etməklə, mümkün qədər sağ tərəfdə bir cərgə ilə hərəkət etməlidirlər. Piyadalar üçün maneə yaratmamaq şərti ilə velosipedlərin yol çiyni ilə hərəkətinə icazə verilir. Velosiped və moped sürücülərinə velosiped yolu olduğu halda, onun yanındakı yolla hərəkət etmək qadağandır. Deməli: 1. Velosiped və moped yollarda xüsusi velosiped zolaqları və ya velosiped yolları ilə hərəkət etməlidir; 2. Əgər belə zolaq və ya xüsusi yol yoxdursa, onların yolun hərəkət hissəsi ilə, yəni avtomobillərin hərəkəti üçün nəzərdə tutulan zolaqla hərəkətinə yol verilir. Amma bu zaman velosipedin texniki imkanları və velosipedçinin təhlükəsizliyi nəzərə alınmaqla müəyyən olunur ki, velosiped yalnız yolun ən sağdakı hərəkət zolağının ən sağ kənarı ilə hərəkət edə bilər.Başqa sözlə, yolda eyni istiqamətdə bir və ya bir neçə hərəkət zolağı olmasından asılı olmayaraq, velosipedi yalnız yolun ən sağ kənarı ilə - bordürün yanı ilə sürmək olar.Özü də bu zaman velosipedçilər yalnız bir cərgədə hərəkət edə bilərlər, yəni yolun sağ kənarı ilə də iki velosipedin yanaşı hərəkəti qadağandır. Beləliklə, velosipedin ikinci zolaqda, eləcə də birinci zolağın sol tərəfində hərəkəti qadağandır. Velosiped və moped ümumi nəqliyyat axını ilə eyni istiqamətdə (yəni hər bir halda getdiyi yolun sağ tərəfində) hərəkət etməlidir. Hətta birtərəfli yolların sol tərəfi ilə də velosipedlərin hərəkəti qadağandır. Velosipedlərin səki ilə hərəkəti birmənalı olaraq qadağandır.Səki yalnız piyadalar üçündür.Buna görə də səkidə velosiped sürülməsindən söhbət gedə bilməz.Yolun hərəkət hissəsində velosiped sürmək mümkün olmadıqda velosipedçi velosipeddən düşərək piyadaya çevrilməklə səki ilə velosipedi itələyərək (əlinə götürərərk) hərəkət edə bilər, lakin bu halda da velosipedçi öz velosipedi ilə piyadalara mane olmamalıdır. Yaşayış məntəqəsindən kənar yollarda yol çiynində velosipedlərin hərəkəti piyadalara maneə olmamaq şərti ilə mümkündür. Avtomagistralda və 5.3“Avtomobillər üçün yol” nişanı ilə işarələnmiş yolda (belə yolun istənilən yerində, o cümlədən yol çiynində) velosipedlə hərəkət birmənalı qadağandır. Velosipedlə yolun ən sağdakı zolağından növbəti zolaqlarda hərəkət qadağan edildiyindən eyni istiqamətdə iki və daha çox hərəkət zolağı olan yollarda velosipedlə sola və geriyə dönmək də qadağandır.Belə yolda sola və ya geriyə dönmək istəyən velosipedçi velosipeddən düşərək piyadaya çevrilməli, daha sonra piyada kimi qaydalara riayət etməklə piyada keçidində və ya yolayrıcında yolun əks tərəfinə keçməli, orada yenidən velosipedə minərək hərəkətini sola və ya geriyə davam etdirməlidir. Velosiped və moped sürənlər bilməlidirlər ki, yol hərəkəti qaydalarının ümumi şəkildə nəqliy-yat vasitələrinə aid edilən bütün tələbləri (bəzi qaydalarda konkret növ nəqliyyat vasitələrinə aid istisnalarla) velosiped və mopedlərə də aiddir. Ona görə də velosipedin və mopedin sürücüləri nəqliyyat vasitəsi ilə manevr etmənin, dayanma və durmanın bütün qaydalarına, nizamlayıcının və svetoforun siqnallarına, yol nişanları və nişanlanma xətlərinin tələblərinə riayət etməlidirlər. Məsələn, velosiped və mopedin də birtərəfli hərəkət təşkil olunmuş yolda hərəkət istiqamətinin əksinə hərəkət etməsi, 3.1 «Giriş qadağandır», 3.2 «Hərəkət qadağandır» nişanlarının qüvvədə olduğu yol sahəsinə daxil olması, 3.20 «Ötmək qadağandır» nişanının təsir sahəsində ötmə manevri etməsi qadağandır və s. Yalnız o nişanların velosipedçilərə aidiyyəti yoxdur ki, onların velosipedlərə aid olmadığı qanunvericilikdə birbaşa göstərilsin və ya nişanın mahiyyətində irəli gəlsin. Xüsusi qeyd etmək istəyirəm ki, məcburi hərəkət istiqaməti nişanları velosipedlə hərəkətə də aiddir.Ona görə də məsələn, 4.1.1 nişanı yolayrıcında yalnız düzünə hərəkətə icazə verirsə, belə yolayrıcında velosipedçi də sağa, sola və ya geriyə dönərək hərəkət edə bilməz. Velosipedlə yolda hərəkətin əsas elementlərindən biri istifadə olunan velosipedin qanunvericilikdə nəzərdə tutulan qaydada təchiz edilməsidir.Bunun incəliklərini növbəti yazıda izah etməyə çalışacağam.
  11. Подготовка к открытию нового торгового центра в Баку близится к завершению. В феврале 2020 года на берегу Каспия откроется «Dəniz Mall» - самый крупный торговый центр Азербайджана, сообщает fed.az. Построенный в архитектурном стиле Сиднейской оперы, торговый центр имеет 5 этажей, территорию в 120 тысяч квадратных метров, где будут расположены развлекательные заведения, магазины, рестораны и кинотеатр. Ранее сообщалось, что центр откроется к концу этого года. Ожидается, что «Dəniz Mall» станет основным развлекательным местом жителей страны. Здание центра было спроектировано в 2007 году известным дизайнером Чепменом Тейлором. Сооружение изначально задумывалось как конференц-центр, место для проведения мероприятий и свадеб, но позже было принято решение сделать его традиционным местом для шоппинга. Центр спроектирован как зона семейного отдыха и будет иметь коммерческие развлекательные объекты. Ряд известных брендов подтвердил, что они появятся в «Dəniz Mall». Среди них «McDonald's», «Alma Store», «Cinema Plus», «Yargıcı», «Swarovski», «Kinder Land», «Etam», «Cinnabon», «Flo», «Starbucks». Сообщается, что 90% точек в центре уже сданы в аренду.
  12. Rusiya xəstəxanalarının birində xadimə qadın xəstənin üzünü çirkli bezlə silib. Hadisə Çelyabinsk vilayətinin tibb müəssisəsində baş verib. Sosial şəbəkələrdə yayımlanan videoda təmizlikçinin otağa girərkən döşəmənin çirklənməsinə görə deyindiyi görünür. Bu zaman xəstə çarpayıda çılpaq halda oturmuş olub. Təmizlikçi qadın döşəmə bezlərini yuduqdan sonra onunla xəstənin üzünü silməyə başlayıb. Xəstə qışqırsa da, müqavimət göstərə bilməyib. Güman edilir ki, videonu palatadakı xəstələrdən biri çəkib. Xəstəxanadan hələki hadisə ilə bağlı hər hansı məlumat verilməyib.
  13. Фермеры со всего мира могли бы назвать жителя новозеландского города Гамильтон Стива Морроу настоящим счастливчиком, однако сам он явно так не считает. Дело в том, что недавно мужчина увидел в интернете объявление о распродаже кур: в объявлении говорилось, что фермерское хозяйство продает тысячу птиц на аукционе в связи с закрытием бизнеса. Начальная цена живого лота составляла всего 1,5 доллара. Стив подумал, что это стоимость за одну курицу, и решил прикупить парочку птиц себе домой. Уже на следующий день с ним связались фермеры и поздравили с победой в торгах. И вот тут Морроу узнал страшную правду: оказалось, что он купил вовсе не парочку кур, а всю тысячу разом. Стив объяснил, что в объявлении продавец упомянул об этом несколько раз, а он невнимательно прочитал, пишет издание Stuff. Морроу признался, что его бизнес совсем невелик, а потому такое количество домашней птицы ему просто негде содержать. Тем не менее он забрал птиц к себе и начал пристраивать их «в хорошие руки», связавшись с местным приютом для животных и друзьями-фермерами. Сообщается, что 700 птиц уже нашли новых хозяев, а пара десятков кур останутся жить у Стива.
  14. Son günlər sürücüləri qayğılandıran suallardan biri və bəlkə də ən birincisi pərdələrdən il boyu istifadəyə icazənin verilib-verilməyəcəyidir. Ötən illərdən fərqli olaraq, bu il pərdə və jaluzlərdən çox, plyonkalı maşınlar daha çox gözə dəyir. ARB TV-nin “Günə Doğru” proqramında mövzu ilə bağlı maraqlı süjet hazırlanıb. Elməddin Müradlı – Yol nəqliyyat üzrə eskpert: “Bu gün avtomobilinin dörd tərəfini bağlayan sürücülərə də rast gəlinir. Bütün bunlar yol polisinin gözü qarşısında baş veririr. Arxa şüşələrinə pərdə yerinə plyonka vuran sürücülər də var. İndi onlar da narahatdır ki, ayın 15-i bunu söküm, yoxsa yox?”. Sürücü: “Tam plyonkalı maşınlar indi də var şəhərdə. Niyə cərimələmirlər bilmirəm?!” Vəziyyəti qəliz edən məqam Azərbaycanın qoşulduğu beynəlxəlq konvensiyalar və ölkədə tətbiq edilən standartların ziddiyət təşkil etməsidir. Avropa İqtisadi komisiyasının qəbul etdiyi etdiyi 43 qərar var ki, orada gösərilir; Sürücü özündən arxada qalan yan və arxa şüşələri tündləşdirə bilər. Bunun üçün isə onun qarşısına hər hansısa bir öhtəlik qoyulmayıb”. Amma Yerli qaydalarda, yəni “AZƏRS” standartında bu şüşələrin tündəşdirilməsi üçün xüsusi ölçülər tətbiq edilir. Elməddin Müradlı – Yol nəqliyyat üzrə eskpert: “Avtomobilin arxa yan şüşələri 40 faiz, tam arxa şüşə 100 faiz, alınlıq isə 25 faiz. Yol hərəkəti üzrə təklükəli bir şey deyil, qırmızı işığın tələbini pozmur, nəqliyyat vasitəsini sərxoş idarə etmir”. Millət vəkili Çingiz Qənizadə, pərdə və plyonka ilə bağlı qadağanı düzgün saymır. Çingiz Qənizadə - Milli Məclisin deputatı: “Yan qapılarda, yan şüşələrdə pərdə və plyonka heç bir problem deyil. Bilirsiniz ki, Azərbaycan Respublikasının Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi ləğv edilib. Ləğv edilibsə, onun qərarları da qüvvədən düşüb. Düşməyibsə, biz kömək etməliyik ki, düşsün”. Hələ ki, pərdələrdən istifadə ilə bağlı qaydalar öz qüvvəsində qalır. Qadağanın nə vaxt aradan götürüləcəyi isə, bəlli deyil... Просмотреть полную новость
  15. Son günlər sürücüləri qayğılandıran suallardan biri və bəlkə də ən birincisi pərdələrdən il boyu istifadəyə icazənin verilib-verilməyəcəyidir. Ötən illərdən fərqli olaraq, bu il pərdə və jaluzlərdən çox, plyonkalı maşınlar daha çox gözə dəyir. ARB TV-nin “Günə Doğru” proqramında mövzu ilə bağlı maraqlı süjet hazırlanıb. Elməddin Müradlı – Yol nəqliyyat üzrə eskpert: “Bu gün avtomobilinin dörd tərəfini bağlayan sürücülərə də rast gəlinir. Bütün bunlar yol polisinin gözü qarşısında baş veririr. Arxa şüşələrinə pərdə yerinə plyonka vuran sürücülər də var. İndi onlar da narahatdır ki, ayın 15-i bunu söküm, yoxsa yox?”. Sürücü: “Tam plyonkalı maşınlar indi də var şəhərdə. Niyə cərimələmirlər bilmirəm?!” Vəziyyəti qəliz edən məqam Azərbaycanın qoşulduğu beynəlxəlq konvensiyalar və ölkədə tətbiq edilən standartların ziddiyət təşkil etməsidir. Avropa İqtisadi komisiyasının qəbul etdiyi etdiyi 43 qərar var ki, orada gösərilir; Sürücü özündən arxada qalan yan və arxa şüşələri tündləşdirə bilər. Bunun üçün isə onun qarşısına hər hansısa bir öhtəlik qoyulmayıb”. Amma Yerli qaydalarda, yəni “AZƏRS” standartında bu şüşələrin tündəşdirilməsi üçün xüsusi ölçülər tətbiq edilir. Elməddin Müradlı – Yol nəqliyyat üzrə eskpert: “Avtomobilin arxa yan şüşələri 40 faiz, tam arxa şüşə 100 faiz, alınlıq isə 25 faiz. Yol hərəkəti üzrə təklükəli bir şey deyil, qırmızı işığın tələbini pozmur, nəqliyyat vasitəsini sərxoş idarə etmir”. Millət vəkili Çingiz Qənizadə, pərdə və plyonka ilə bağlı qadağanı düzgün saymır. Çingiz Qənizadə - Milli Məclisin deputatı: “Yan qapılarda, yan şüşələrdə pərdə və plyonka heç bir problem deyil. Bilirsiniz ki, Azərbaycan Respublikasının Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi ləğv edilib. Ləğv edilibsə, onun qərarları da qüvvədən düşüb. Düşməyibsə, biz kömək etməliyik ki, düşsün”. Hələ ki, pərdələrdən istifadə ilə bağlı qaydalar öz qüvvəsində qalır. Qadağanın nə vaxt aradan götürüləcəyi isə, bəlli deyil...
×