Перейти к содержимому

OPTIMAL

Members
  • Публикации

    5
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Neutral

О OPTIMAL

  • Звание
    Новичок
  1. İnsan Resursları Departamentində təcrübəçi "Optimal Elektronika" MMC 1997-ci ildə yaradılmışdır. Azərbaycanda BOSCH, Vestel, Samsung, Simfer, Carrier, Singer, Eksen, Aldora Mebel, Konfor Mebel və dünyaca tanınmış digər brendlərin rəsmi distribüteri və satış təmsilçisidir. Keyfiyyətli və geniş çeşidli məhsulların satışını həyata keçirən Optimal Şirkəti müştəriləri üçün audio-video və rəqəmsal texnika, iri və xırda məişət avadanlıqları, mobil tellefon, keyfiyyətli və zövqlü mebellər təqdim edir. Təklif etdiyi məhsulların yüksək keyfiyyətinə və müştəriyönümlü satış strategiyasına və satış sonrası göstərdiyi servis xidmətinə görə "Optimal Elektronika" MMC Azərbaycan bazarında aparıcı mövqelərdən birini tutmuşdur. Azərbaycanda ilk dəfə olaraq “Mobil servis” layihəsini həyata keçirməklə bir ilkə imza ataraq müştəri məmnuniyyətinə önəm verdiyini bir daha sübut etmişdir. "Optimal Elektronika" MMC davamlı olaraq inkişafı üzərində çalışır və bu məqsədlə istedadlı mütəxəssislərin cəlb olunması, onların karyera inkişafı, mütəmadi təhsili, peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi və işgüzarlıq keyfiyyətlərinin qaldırılması yönümdə fəal iş aparır. Vakansiya: İnsan Resursları Departamentində təcrübəçi Tələblər: - Təhsil : Ali təhsil müəssisini yeni bitirmiş olmalı; - Öyrənməyə və inkişaf etməyə meylli olmalı: - Dil biliyi : Azərbaycan dilində səlist danışmaq/yazmaq; İngilis və rus dillərini bilmək üstünlükdür. - Kompüter biliyi: Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı; - Yüksək ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlar İş şəraiti: • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə; • Həftədə 5 iş günü, 2 gün istirahət; • Karyera yüksəlişi imkanı; • Təcrübə proqramı ödənişlidir və nahar şirkət tərəfindən verilir. Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “İnsan Resursları Departamentində təcrübəçi” qeyd edərək öz CV-lərinizi recruitment@optimal.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
  2. "Optimal Elektronika" MMC 1997-ci ildə yaradılmışdır. Azərbaycanda BOSCH, Vestel, Samsung, Simfer, Carrier, Singer, Eksen, Aldora Mebel, Konfor Mebel və dünyaca tanınmış digər brendlərin rəsmi distribüteri və satış təmsilçisidir. Keyfiyyətli və geniş çeşidli məhsulların satışını həyata keçirən Optimal Şirkəti müştəriləri üçün audio-video və rəqəmsal texnika, iri və xırda məişət avadanlıqları, mobil tellefon, keyfiyyətli və zövqlü mebellər təqdim edir. Təklif etdiyi məhsulların yüksək keyfiyyətinə və müştəriyönümlü satış strategiyasına və satış sonrası göstərdiyi servis xidmətinə görə "Optimal Elektronika" MMC Azərbaycan bazarında aparıcı mövqelərdən birini tutmuşdur. Azərbaycanda ilk dəfə olaraq “Mobil servis” layihəsini həyata keçirməklə bir ilkə imza ataraq müştəri məmnuniyyətinə önəm verdiyini bir daha sübut etmişdir. "Optimal Elektronika" MMC davamlı olaraq inkişafı üzərində çalışır və bu məqsədlə istedadlı mütəxəssislərin cəlb olunması, onların karyera inkişafı, mütəmadi təhsili, peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi və işgüzarlıq keyfiyyətlərinin qaldırılması yönümdə fəal iş aparır. Vakansiya: Servis Mərkəzində müdir köməkçisi Tələblər: - Təhsil : Ali (Texniki və ya mühəndislik sahəsində olmalıdır) - İş stajı : müvafiq sahədə ən azı1 il - Dil biliyi : Azərbaycan dilində səlist danışmaq/yazmaq; Rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür. - Kompüter biliyi: Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı - Yüksək analitika qabiliyyəti - Yüksək ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlar Əsas vəzifələr: • Servis Mərkəzinə olan müraciətlərin vaxtında araşdırılmasını təmin etmək; • Servis Mərkəzi ilə şirkətin digər departamentləri arasında kommunikasiya yaratmaq; • Servis Mərkəzinin müdirinə, həftəlik, aylıq hesabatların təqdim edilməsi; • Servis Mərkəzinin işçilərinin etdiyi müraciətləri vaxtında baş ofisə təqdim etmək; • Servis Mərkəzinin müdirinə ünvanlanmış müraciətlərin, elektron məktubların vaxtında cavablandırılmasını, qeydə alınmasını izləmək. İş şəraiti: • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə • Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət • Karyera yüksəlişi imkanı Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Servis Mərkəzində müdir köməkçisi ” qeyd edərək öz CV-lərinizi recruitment@optimal.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
  3. "Optimal Elektronika" MMC 1997-ci ildə yaradılmışdır. Azərbaycanda BOSCH, Vestel, Samsung, Simfer, Carrier, Singer, Eksen, Aldora Mebel, Konfor Mebel və dünyaca tanınmış digər brendlərin rəsmi distribüteri və satış təmsilçisidir. Keyfiyyətli və geniş çeşidli məhsulların satışını həyata keçirən Optimal Şirkəti müştəriləri üçün audio-video və rəqəmsal texnika, iri və xırda məişət avadanlıqları, mobil tellefon, keyfiyyətli və zövqlü mebellər təqdim edir. Təklif etdiyi məhsulların yüksək keyfiyyətinə və müştəriyönümlü satış strategiyasına və satış sonrası göstərdiyi servis xidmətinə görə "Optimal Elektronika" MMC Azərbaycan bazarında aparıcı mövqelərdən birini tutmuşdur. Azərbaycanda ilk dəfə olaraq “Mobil servis” layihəsini həyata keçirməklə bir ilkə imza ataraq müştəri məmnuniyyətinə önəm verdiyini bir daha sübut etmişdir. "Optimal Elektronika" MMC davamlı olaraq inkişafı üzərində çalışır və bu məqsədlə istedadlı mütəxəssislərin cəlb olunması, onların karyera inkişafı, mütəmadi təhsili, peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi və işgüzarlıq keyfiyyətlərinin qaldırılması yönümdə fəal iş aparır. Vakansiya: Korporativ satış üzrə mütəxəssisi Tələblər: • Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat sahəsi); • Azərbaycan dilində sərbəst oxuyub və yazmağı bacarmalı; • Satış sahəsində təhlilinin aparılması qabiliyyəti olmalı; • Komandada işləmək bacarığı olmalı; • Korporativ satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi olmalı; • Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı, xüsusilə Excel proqramında əla bacarığı olmalı. Əsas vəzifələr: • Korporativ satış planının yerinə yetirilməsi; • Korporativ müştəri bazasının genişləndirilməsi; • Korporativ müştərilərin yenilənmə prosesinin aparılması; • Korporativ müştərilərlə görüşlərin keçirilməsi; • Işgüzar danışıqların və müqavilələrin bağlanması üzrə işlərin aparılması; • Satışın artırılması ilə bağlı aidiyyatı şöbə rəhbərinə təkliflərin verilməsi; • Yeni əməkdaşlıqlar və layihələrə təşəbbüs göstərmək. İş şəraiti: • Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət; • Əmək haqqı: namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir; • Korporativ nömrə və danışıq vaxtı və nahar şirkət tərəfindən təmin edilir. Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Korporativ Satış üzrə mütəxəssis” qeyd edərək öz CV-lərinizi recruitment@optimal.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
  4. "Optimal Elektronika" MMC 1997-ci ildə yaradılmışdır. Azərbaycanda BOSCH, Vestel, Samsung, Simfer, Carrier, Singer, Eksen, Aldora Mebel, Konfor Mebel və dünyaca tanınmış digər brendlərin rəsmi distribüteri və satış təmsilçisidir. Keyfiyyətli və geniş çeşidli məhsulların satışını həyata keçirən Optimal Şirkəti müştəriləri üçün audio-video və rəqəmsal texnika, iri və xırda məişət avadanlıqları, mobil tellefon, keyfiyyətli və zövqlü mebellər təqdim edir. Təklif etdiyi məhsulların yüksək keyfiyyətinə və müştəriyönümlü satış strategiyasına və satış sonrası göstərdiyi servis xidmətinə görə "Optimal Elektronika" MMC Azərbaycan bazarında aparıcı mövqelərdən birini tutmuşdur. Azərbaycanda ilk dəfə olaraq “Mobil servis” layihəsini həyata keçirməklə bir ilkə imza ataraq müştəri məmnuniyyətinə önəm verdiyini bir daha sübut etmişdir. "Optimal Elektronika" MMC davamlı olaraq inkişafı üzərində çalışır və bu məqsədlə istedadlı mütəxəssislərin cəlb olunması, onların karyera inkişafı, mütəmadi təhsili, peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi və işgüzarlıq keyfiyyətlərinin qaldırılması yönümdə fəal iş aparır. Vakansiya: Marketinq üzrə mütəxəssis Tələblər: • Müvafiq sahədə iş təcrübəsi (minimum 2 il) *Mebel və elektronika, mobil telefonlar üzrə təcrübənin olması üstünlükdür. • Azərbaycan, rus, ingilis dillərini səlist bilməlidir. • Microsoft Office proqramları (MS Word, Excel) Əsas vəzifələr: - Şirkətin strateji məqsədlərinə uyğun fəaliyyət planları hazırlamaq; - Partnyor, yerli və xarici şirkətlərlə yazışmalar, ümumi marketinq tədbirlərinin təşkili və planlaması işini həyata keçirmək; - Bazar araşdırmalarını etmək; - Kompaniyalar barədə təkliflərin hazırlanması (kreativlik) və nəzarət; - Periodik görülən işlər və marketinq büdcəsi ilə bağlı hesabatları hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək; İş şəraiti: • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə • Həftədə 5 iş günü, 2 gün istirahət • Karyera yüksəlişi imkanı Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Marketinq üzrə mütəxəssis” qeyd edərək öz CV-lərinizi recruitment@optimal.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
  5. Servis Mərkəzinin müdiri

    "Optimal Elektronika" MMC 1997-ci ildə yaradılmışdır. Azərbaycanda BOSCH, Vestel, Samsung, Simfer, Carrier, Singer, Eksen, Aldora Mebel, Konfor Mebel və dünyaca tanınmış digər brendlərin rəsmi distribüteri və satış təmsilçisidir. Keyfiyyətli və geniş çeşidli məhsulların satışını həyata keçirən Optimal Şirkəti müştəriləri üçün audio-video və rəqəmsal texnika, iri və xırda məişət avadanlıqları, mobil tellefon, keyfiyyətli və zövqlü mebellər təqdim edir. Təklif etdiyi məhsulların yüksək keyfiyyətinə və müştəriyönümlü satış strategiyasına və satış sonrası göstərdiyi servis xidmətinə görə "Optimal Elektronika" MMC Azərbaycan bazarında aparıcı mövqelərdən birini tutmuşdur. Azərbaycanda ilk dəfə olaraq “Mobil servis” layihəsini həyata keçirməklə bir ilkə imza ataraq müştəri məmnuniyyətinə önəm verdiyini bir daha sübut etmişdir. "Optimal Elektronika" MMC davamlı olaraq inkişafı üzərində çalışır və bu məqsədlə istedadlı mütəxəssislərin cəlb olunması, onların karyera inkişafı, mütəmadi təhsili, peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi və işgüzarlıq keyfiyyətlərinin qaldırılması yönümdə fəal iş aparır. Vakansiya: Servis Mərkəzinin müdiri Tələblər: - Təhsil : Ali (Texniki və ya mühəndislik sahəsində olmalıdır); - İş stajı :Servis sahəsində ən azı 2 il; - Dil biliyi : Azərbaycan dilində səlist danışmaq/yazmaq; Rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür. - Kompüter biliyi: Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı; - Yüksək analitika qabiliyyəti; - Yüksək ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlar. Əsas vəzifələr: • Servis Mərkəzinin ümumi işinə nəzarəti həyata keçirmək; • Servisdə yaranan problemlərin aradan qaldıırılmasını təmin etmək; • Servisdə müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsinə nəzarət etmək; • Ehtiyat hissələri, materiallar üzrə sifarişləri tərtib etmək və onların düzgün istifadəsinə nəzarəti həyata keçirmək; • Təmir işlərinin qeydiyyatına, müvafiq hesabatların hazırlanmasına nəzarəti həyata keçirmək. İş şəraiti: • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə • Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət • Karyera yüksəlişi imkanı Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Servis Mərkəzinin müdiri ” qeyd edərək öz CV-lərinizi recruitment@optimal.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
×