Перейти к содержимому

BANK-RESPUBLIKA

Members
  • Публикации

    2 323
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Neutral

О BANK-RESPUBLIKA

  • Звание
    Супер пользователь
  1. “Bank Respublika” ASC Tovuz və Quba filialına “Korporativ satışlar üzrə mütəxəssis” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Artıq 25 il ərzində Bank Respublika “Sizə Faydalı” prinsipinə sadiq qalaraq 27 filial və şöbə şəbəkəsi ilə Bakı, Abşeron və regionlarda öz müştərilərinə yüksək xidmət və faydalı bank məhsulları təqdim edir. Universal bank olmaqla fəaliyyətimizin hər bir sahəsində peşəkar və əzmkar mütəxəssislərlə təmsil olunuruq. Bu illər ərzində müştərilər tərəfindən qazanılan inam ilə qürur duyuruq və əməkdaşlarımızı bankın əsas kapitalı hesab edirik. Bankımızın illər ərzində əldə olunan təcrübə və uğurlarına şərik olmaq və yeni nailiyyətlərimizə öz imzasını atmaq istəyən nəticəyönümlü şəxsləri komandamıza dəvət edirik. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: • Potensial müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi; • Koporativ müştərilərlə biznes görüşlərinin aparılması; • Koporativ müştərilərdən daxil olan məlumatlara operativ reaksiyanın göstərilməsi; • Bankı və bankın məhsullarını şirkətlərdə və digər yerlərdə təqdim etmək, satışlarını təşkil etmək; • Cəlb olunan müştərilər qarşısında qoyulan tələblərin icrasına nəzarət. Namizədə qarşı tələblər: • Ali təhsil; • Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl olmalı, rus və ingilis dili arzuolunandır; • Əməliyyat və ya kredit bölməsinin satış sahəsində minimum 2 (iki) illik iş təcrübəsi; • Ünsiyyət və əlaqələr qurma qabiliyyəti; • Yüksək səviyyədə satış etmə bacarığı; • Qarşılıqlı əlaqələri inkişaf etdirmə bacarığı; • Korporativ müştərilərlə işləmə bacarığı; • Bank işinin mahiyyəti haqqında ümumi bilik; • Operativ və çevik işləmə qabiliyyəti; • Dəqiqlik və səliqə; • Kollektivdə işləmə bacarığı. Sizə nə təklif edirik? • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı; • Karyera və inkişaf perspektivləri; • Rəqabətli əmək haqqı və bonus qazanma imkanları. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 20 aprel 2018-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Tovuz/Quba filialı/Korporativ satışlar üzrə mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
  2. “Bank Respublika” ASC Tovuz və Quba filialına “Hesab üzrə mütəxəssis” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Artıq 25 il ərzində Bank Respublika “Sizə Faydalı” prinsipinə sadiq qalaraq 27 filial və şöbə şəbəkəsi ilə Bakı, Abşeron və regionlarda öz müştərilərinə yüksək xidmət və faydalı bank məhsulları təqdim edir. Universal bank olmaqla fəaliyyətimizin hər bir sahəsində peşəkar və əzmkar mütəxəssislərlə təmsil olunuruq. Bu illər ərzində müştərilər tərəfindən qazanılan inam ilə qürur duyuruq və əməkdaşlarımızı bankın əsas kapitalı hesab edirik. Bankımızın illər ərzində əldə olunan təcrübə və uğurlarına şərik olmaq və yeni nailiyyətlərimizə öz imzasını atmaq istəyən nəticəyönümlü şəxsləri komandamıza dəvət edirik. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: • Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqda ətraflı və dolğun məlumat və məsləhətlər vermək; • Bankın müştərilərinə xidmət etmək, o cümlədən müxtəlif müqavilələri, ərizə formalarını, əmanət kitabçalarını rəsmiləşdirmək; • Fiziki və hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq; • Əmanət hesabları üzrə faizlərin və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək; • Pul vəsaitlərinin nağdsız qaydada hesablara daxil edilməsini və silinməsini həyata keçirmək; • Əmanət, bank kartları, bank metalları, pul köçürmələri və bank seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq; • Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək; • Müştərilər üçün ödəniş tapşırıqlarını tərtib etmək; • Müştərilərin hesabları üzrə çıxarışları hazırlamaq və təqdim etmək; • Bank tariflərinə uyğun olaraq müştərilərdən komisyon haqları tutmaq; • Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək. Namizədə qarşı tələblər: • Ali iqtisadi təhsil; • Əməliyyat sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi; • Azərbaycan dili sərbəst, rus dili arzuolunandır; • Komandada işləmək bacarığı; • Əzmkarlıq, düzgünlük, çalışqanlıq; • Dəqiqlik və vəzifə öhdəliklərinə məsuliyyətli yanaşma. Sizə nə təklif edirik? • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı; • Karyera və inkişaf perspektivləri. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 20 aprel 2018-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Tovuz/Quba filialı/Hesab üzrə mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
  3. “Bank Respublika” ASC Quba filialına “İstehlak kreditləri üzrə mütəxəssis” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Artıq 25 il ərzində Bank Respublika “Sizə Faydalı” prinsipinə sadiq qalaraq 27 filial və şöbə şəbəkəsi ilə Bakı, Abşeron və regionlarda öz müştərilərinə yüksək xidmət və faydalı bank məhsulları təqdim edir. Universal bank olmaqla fəaliyyətimizin hər bir sahəsində peşəkar və əzmkar mütəxəssislərlə təmsil olunuruq. Bu illər ərzində müştərilər tərəfindən qazanılan inam ilə qürur duyuruq və əməkdaşlarımızı bankın əsas kapitalı hesab edirik. Bankımızın illər ərzində əldə olunan təcrübə və uğurlarına şərik olmaq və yeni nailiyyətlərimizə öz imzasını atmaq istəyən nəticəyönümlü şəxsləri komandamıza dəvət edirik. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: • Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti; • Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti; • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, aydın diksiyası olmalı; • Regionun ümumi ərazisini tanıması; • Regionda geniş auditoriya bazasının, əlaqələrin olması; • İstehlak kreditləri üzrə təhlil etmə qabiliyyəti; • Kredit risklərinin minimumlaşdırılması üzrə təklif vermə qabiliyyəti; • Kreditlərin verilmə prosesi, təsnifləşdirilməsi və s. baradə AR Mərkəzi Bankının və MBNP-nın müvafiq normativləri və qaydaları barəsində biliklərin olması. Namizədə qarşı tələblər: • Ali təhsil; • Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl olmalı, rus və ingilis dili arzuolunandır; • Kredit bölməsinin satış sahəsində minimum 2 (iki) illik iş təcrübəsi; • Bank işinin mahiyyəti haqqında ümumi bilik; • Operativ və çevik işləmə qabiliyyəti; • Ünsiyyətcil, təşəbbüskar; • Komandada işləmə bacarığı. Sizə nə təklif edirik? • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı; • Karyera və inkişaf perspektivləri; • Rəqabətli əmək haqqı və bonus qazanma imkanları. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 20 aprel 2018-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Quba filialı/İstehlak kreditləri üzrə mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
  4. “Bank Respublika” ASC Sumqayıt filialına “Kassir” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Artıq 25 il ərzində Bank Respublika “Sizə Faydalı” prinsipinə sadiq qalaraq 27 filial və şöbə şəbəkəsi ilə Bakı, Abşeron və regionlarda öz müştərilərinə yüksək xidmət və faydalı bank məhsulları təqdim edir. Universal bank olmaqla fəaliyyətimizin hər bir sahəsində peşəkar və əzmkar mütəxəssislərlə təmsil olunuruq. Bu illər ərzində müştərilər tərəfindən qazanılan inam ilə qürur duyuruq və əməkdaşlarımızı bankın əsas kapitalı hesab edirik. Bankımızın illər ərzində əldə olunan təcrübə və uğurlarına şərik olmaq və yeni nailiyyətlərimizə öz imzasını atmaq istəyən nəticəyönümlü şəxsləri komandamıza dəvət edirik. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: • Nağd pul və digər qiymətlilərin mədaxil və məxaric edilməsi üzrə əməliyyatları həyata keçirmək; • Nağd pul və kassa sənədlərinin vaxtında təhvil-təslim edilməsini təmin etmək; • Qaydalara uyğun valyuta mübadiləsini həyata keçirmək; • Dövriyyəyə yararsız pul əskinazlarının qəbul edilməsi və dəyişdirilməsini həyata keçirmək; • Bank kartları üzrə məxaric əməliyyatlarını aparmaq. Namizədə qarşı tələblər: • Ali təhsil; • Müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır; • Dəqiqlik və vəzifə öhdəliklərinə məsuliyyətli yanaşma; • Riyazi hesablama aparmaq və analitik mühakimə etmək qabiliyyəti; • Azərbaycan dili sərbəst, rus və ingilis dili arzuolunandır; • MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər; • Komandada işləmək bacarığı; • Əzmkarlıq, düzgünlük, çalışqanlıq. Sizə nə təklif edirik? • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı; • Karyera və inkişaf perspektivləri; Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 02 aprel 2018-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Sumqayıt filialı/Kassir” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
  5. “Bank Respublika” ASC “Back-end developer” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Artıq 25 il ərzində Bank Respublika “Sizə Faydalı” prinsipinə sadiq qalaraq 27 filial və şöbə şəbəkəsi ilə Bakı, Abşeron və regionlarda öz müştərilərinə yüksək xidmət və faydalı bank məhsulları təqdim edir. Universal bank olmaqla fəaliyyətimizin hər bir sahəsində peşəkar və əzmkar mütəxəssislərlə təmsil olunuruq. Bu illər ərzində müştərilər tərəfindən qazanılan inam ilə qürur duyuruq və əməkdaşlarımızı bankın əsas kapitalı hesab edirik. Bankımızın illər ərzində əldə olunan təcrübə və uğurlarına şərik olmaq və yeni nailiyyətlərimizə öz imzasını atmaq istəyən nəticəyönümlü şəxsləri komandamıza dəvət edirik. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: • Bankın mövcud layihələrində iştirak və hazır sistemlərə yeni funksionalın əlavə edilməsi; • Yeni proqramların yaradılması. Namizədə qarşı tələblər: • Ali təhsil; • Python və ya Java proqramlaşdırma dili üzrə biliklər; • RESTful API və HTTP-nin işləmə prinsipləri barədə anlayış; • GIT ilə sərbəst işləmə bacarığı; • SQL, PL/SQL üzrə bilikləri arzuolunandır. Sizə nə təklif edirik? • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı; • Karyera və inkişaf perspektivləri. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 19 mart 2018-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Back-end developer” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
  6. “Bank Respublika” ASC IT Departamentinin İnfrastruktur şöbəsinə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Artıq 25 il ərzində Bank Respublika “Sizə Faydalı” prinsipinə sadiq qalaraq 27 filial və şöbə şəbəkəsi ilə Bakı, Abşeron və regionlarda öz müştərilərinə yüksək xidmət və faydalı bank məhsulları təqdim edir. Universal bank olmaqla fəaliyyətimizin hər bir sahəsində peşəkar və əzmkar mütəxəssislərlə təmsil olunuruq. Bu illər ərzində müştərilər tərəfindən qazanılan inam ilə qürur duyuruq və əməkdaşlarımızı bankın əsas kapitalı hesab edirik. Bankımızın illər ərzində əldə olunan təcrübə və uğurlarına şərik olmaq və yeni nailiyyətlərimizə öz imzasını atmaq istəyən nəticəyönümlü şəxsləri komandamıza dəvət edirik. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: • İstifadəçi kompüteri, proqram təminatı və periferik (printer, skayner və s.) avadanlıqların quraşdırılması və yönləndirilməsi; • IT departamentinə texniki problemlərlə bağlı daxil olan zəng və müraciətlərin qəbul olunması, ehtiyac olan dəstəyin göstərilməsi; • İstifadəçi komüterlərində və ya periferik (printer, skayner və s.) qurğularda yaranmış proqram və avadanlıq nasazlıqların aradan qaldırılması. Namizədə qarşı tələblər: • Ali təhsil (texniki təhsil arzuolunandır); • Format, tam diaqnostika, (Windows7/ 8.1/ 10-nun quraşdırılması və sazlanması üzrə geniş biliklər və iş təcrübəsi); • Bütün növ proqramları quraşdırmağı bacarmalı; • MS Outlook, Word, Excel (2003/2007/2010) üzrə mükəmməl biliklər; • Nasazlıqların axtarışı üzrə bacarıqlar; • Windows domen və LAN üzrə başlanğıc biliklər; • Printerlərlə iş üzrə bilik və iş təcrübəsi; • Passiv, aktiv şəbəkənin və kompyuterlərlə bağlı başqa avadanlığın montajı; • Kompyuter avadanlığının təmiri və montajı; • Bankın filialları üzrə bölgələrdə yarana biləcək işlərlə əlaqədar ezamiyyətlərə hazır olmalı; • Azərbaycan, rus dillərini yaxşı bilməli, ingilis dili yaxşı/orta (texniki səviyyədə) bilməli; • İT sahəsində 1 ildən artıq iş təcrübəsi; • Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, operativlik və problem həll etmə bacarığı; • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı. Sizə nə təklif edirik? • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı; • Karyera və inkişaf perspektivləri. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 19 mart 2018-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “IT Departamenti/İnfrastruktur şöbəsinə mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
  7. “Bank Respublika” ASC IT Departamentinin Proqram təminatı şöbəsinə aparıcı mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Artıq 25 il ərzində Bank Respublika “Sizə Faydalı” prinsipinə sadiq qalaraq 27 filial və şöbə şəbəkəsi ilə Bakı, Abşeron və regionlarda öz müştərilərinə yüksək xidmət və faydalı bank məhsulları təqdim edir. Universal bank olmaqla fəaliyyətimizin hər bir sahəsində peşəkar və əzmkar mütəxəssislərlə təmsil olunuruq. Bu illər ərzində müştərilər tərəfindən qazanılan inam ilə qürur duyuruq və əməkdaşlarımızı bankın əsas kapitalı hesab edirik. Bankımızın illər ərzində əldə olunan təcrübə və uğurlarına şərik olmaq və yeni nailiyyətlərimizə öz imzasını atmaq istəyən nəticəyönümlü şəxsləri komandamıza dəvət edirik. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: • IT departamentində sistem inzibatçısı vəzifəsini icra etmək; • Əsas və rezerv saytlarda avadanlıqların quraşdırılması; • Qurğularda yaranmış proqram və avadanlıq nasazlıqların aradan qaldırılması. Namizədə qarşı tələblər: • Ali təhsil (texniki təhsil arzuolunandır); • Server tipli proqram təminatın quraşdırılması, sazlanması və dəstəklənməsi üzrə geniş biliklər və iş təcrübəsi; • Microsoft Windows Server, Microsoft AD, Linux ƏS-ri, VMware vSphere sistemləri üzrə geniş administrasiya bilikləri və iş təcrübəsi; • LAN və başqa şəbəkə texnologiyaları üzrə geniş biliklər və iş təcrübəsi; • MS Outlook, Word, Excel üzrə yaxşı biliklər; • Server avadanlığının təmiri və montajı; • Passiv, aktiv şəbəkənin və server avadanlıqları ilə bağlı başqa avadanlığın montajı; • Proqram təminatın işində va şəbəkədə nasazlıqların axtarışı və aradan qaldırılması üzrə bacarıqlar; • Kəsintisiz enerji təchizatı və soyutma sistemləri üzrə biliklər və iş təcrübəsi; • Azərbaycan, rus dillərini yaxşı bilməli, ingilis dili yaxşı/orta (texniki səviyyədə) bilməli; • IT sahəsində 2 ildən artıq iş təcrübəsi; • Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, operativlik və problem həll etmə bacarığı; • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı. Sizə nə təklif edirik? • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı; • Karyera və inkişaf perspektivləri. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 19 mart 2018-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “IT departamenti/Proqram təminatı şöbəsinə aparıcı mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
  8. “Bank Respublika” ASC “Android developer” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Artıq 25 il ərzində Bank Respublika “Sizə Faydalı” prinsipinə sadiq qalaraq 27 filial və şöbə şəbəkəsi ilə Bakı, Abşeron və regionlarda öz müştərilərinə yüksək xidmət və faydalı bank məhsulları təqdim edir. Universal bank olmaqla fəaliyyətimizin hər bir sahəsində peşəkar və əzmkar mütəxəssislərlə təmsil olunuruq. Bu illər ərzində müştərilər tərəfindən qazanılan inam ilə qürur duyuruq və əməkdaşlarımızı bankın əsas kapitalı hesab edirik. Bankımızın illər ərzində əldə olunan təcrübə və uğurlarına şərik olmaq və yeni nailiyyətlərimizə öz imzasını atmaq istəyən nəticəyönümlü şəxsləri komandamıza dəvət edirik. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: • Bankın mövcud layihələrində iştirak və hazır sistemlərə yeni funksionalın əlavə edilməsi; • Yeni proqramların yaradılması. Namizədə qarşı tələblər: • Ali təhsil; • Android SDK platforması və Java proqramlaşdırma dili üzrə biliklər; • RESTful APİ və HTTP-nin işləmə prinsipləri barədə anlayış; • Android Studio və Gradle bilikləri; • GİT ilə sərbəst işləmə bacarığı; • Kotlin bilikləri arzuolunandır; • JavaScript, TypeScript, Angular, HTLM, CSS bilikləri arzuolunandır. Sizə nə təklif edirik? • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı; • Karyera və inkişaf perspektivləri. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 19 mart 2018-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Android developer” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
×